Zauzimanje agresivnog stava u kriznom komuniciranju utječe na cijene dionica tvrtke, pokazala je studija američkih znanstvenika s područja odnosa s javnošću i kriznog komuniciranja objavljena u časopisu Public Relations Review.
Kako piše znanstveni portal Phys.org, istraživači su, koristeći alate za analizu velikih podataka, proučavali kako su se tvrtke Monsanto i Bayer nosile s posljedicama pravnih problema povezanih s herbicidom Roundupom, odnosno kako su po pitanju spornog proizvoda na tržištu komunicirali s javnošću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu