Agencije IPG Mediabrandsa među tri vodeće u regiji

Autor: Marta Duić , 02. kolovoz 2018. u 21:59
Darko Lukić, izvršni direktor IPG Mediabrandsa SEE-a

Godišnji RECMA izvještaj za tržišta Hrvatske, Srbije i Bugarske.

Prema godišnjem RECMA izvještaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, plasirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regije obuhvaćenim ovim istraživanjem.

Inače, RECMA je nezavisna kompanija koja na globalnoj razini provodi istraživanja na temu poslovanja medijskih agencija. Ova istraživanja predstavljaju strateški alat najvećih svjetskih oglašivača i često su odlučujuća pri izboru medijske agencije s kojom će surađivati. 

Tri godišnje provjere i 18 kriterija
Istraživanjem je obuhvaćeno više od 1400 medijskih agencija u 90 zemalja. Godišnja rang lista realizira se kroz čak tri godišnje procjene u 45 zemalja i bazira se na 18 kriterija koji ocjenjuju potencijal agencija u pogledu uspjeha na pitchevima, trendova u razvoju poslovanja, broja zaposlenih i nagrada na festivalima, digitalnih resursa i raspona usluga koje podrazumijevaju kreiranje sadržaja i sposobnosti agencija da dugoročno uspješno surađuju s velikim klijentima i lokalnim oglašivačima.

 

Lovrić

Predstavljamo najveću konstantu na našem tržištu, a to je upravo ono čemu težimo – stabilnost i održiv rast.

˝Pozicija naše agencije, UM Zagreb, u top tri agencije na hrvatskom tržištu još je jedan pokazatelj visokog nivoa kojeg održavamo dugi niz godina. Usudio bih se reći da predstavljamo najveću konstantu na našem tržištu, a to je upravo ono čemu težimo – stabilnost i održiv rast. Uz važne nagrade koje smo osvojili, prvenstveno trostruki Effie Grand Prix, te uz impresivnu listu klijenata, ovaj podatak predstavlja još jedan jasan znak naše snage. Kada mu pridodamo i to da smo zajedno s sestrinskom agencijom Initiative Zagreb kao IPG Mediabrands vodeća međunarodna agencijska mreža – to je još jedan indikator da smo na pravom putu˝, poručuje Mario Lovrić, glavni direktor agencije UM Zagreb.

Žele lidersku poziciju
S tim se složio i Darko Lukić, izvršni direktor IPG Mediabrands za regiju jugoistočne Europe koji tvrdi kako je to priznanje potvrda fleksibilnosti, poduzetnosti, razvoja usluga i digitalnih resursa i inovativnosti medijskih agencija, a to je upravo ono po čemu su UM agencije prepoznatljive.  ˝Trudit ćemo se da ostvarimo lidersku poziciju kako na ova tri, tako i na ostalim tržištima u jugoistočnoj Europi na kojima poslujemo, a koja nisu bila obuhvaćena ovim istraživanjem", poručuje Lukić.

Komentirajte prvi

New Report

Close