Prema godišnjem RECMA izvještaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, plasirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regije obuhvaćenim ovim istraživanjem.
Inače, RECMA je nezavisna kompanija koja na globalnoj razini provodi istraživanja na temu poslovanja medijskih agencija. Ova istraživanja predstavljaju strateški alat najvećih svjetskih oglašivača i često su odlučujuća pri izboru medijske agencije s kojom će surađivati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu