Prošla godina bila je još jedna teška godina za industriju tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. O konačnim rezultatima još ne možemo govoriti, jer će podaci o ulaganjima u medijsko oglašavanje biti dostupni tek u lipnju.
No, prema do sada dostupnim pokazateljima mogli bismo reći da je za hrvatsku marketinšku industriju 2013. bila šesta uzastopna godina pada tržišta.U prethodnoj godini, prema Hrvatskom udruženju društava za tržišno komuniciranje (HURA), medijska ulaganja su u odnosu na 2011. pala za 10 posto. Kako i za 2013. očekujemo slične podatke, uz možda blagu korekciju prema nižem postotku pada, nije loše prisjetiti se brojki za 2012.: najveći dio medijskih budžeta, 48 posto ili 702 milijuna kuna, investiran je u televizijsko oglašavanje, iako je ono, kao i oglašavanje u tiskanim medijima, na radiju i u vanjskom oglašavanju, zabilježilo pad. Oglašavanje na internetu jedino je zabilježilo rast, i to za 8 posto u odnosu na 2011.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ovaj članak je primjer kako od ničega napisati nešto koliko toliko probavljivo
Uključite se u raspravu