Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Aegis grupa akvizicijama širi poslovanje

Autor: Stjepan Škramić
02. prosinac 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Andreas Weiss

IQ mobile najuspješnija je “full-service” agencija za mobilne usluge, tehnologije i kreativna rješenja u Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, kao i istočnoj Europi.

Aegis group, jedna od najvećih svjetskih marketinških grupacija za medijsko i digitalno oglašavanje, koja pokriva i Hrvatsku putem agencije Carat Zagreb, jača za za još jednu akviziciju: IQ mobile.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osnovana 2006. godine, tvrtka IQ mobile, pionir je razvoja mobilnih aplikacija, medijskih portala, te mobilnih ad-poslužitelja i alata za praćenje, te rješenja za SMS oglašavanje.  IQ mobile najuspješnija je "full-service" agencija za mobilne usluge, tehnologije i kreativna rješenja u Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, kao i istočnoj Europi. Andreas Weiss, predsjednik Uprave Aegis Media Austriji & Adriatics, izjavio je: "Austrija ima visoku  internet penetraciju od 80%, sa izuzetno visokom mobilnom penetracijom od 154%. Dakle, ulaganja u  mobilni marketing porasla su u zemlji za više od 100% u svakoj od posljednje dvije godine."

Aegis group, jedna od najvećih svjetskih marketinških grupacija za medijsko i digitalno oglašavanje, koja pokriva i Hrvatsku putem agencije Carat Zagreb, jača za za još jednu akviziciju: IQ mobile.

Osnovana 2006. godine, tvrtka IQ mobile, pionir je razvoja mobilnih aplikacija, medijskih portala, te mobilnih ad-poslužitelja i alata za praćenje, te rješenja za SMS oglašavanje.  IQ mobile najuspješnija je "full-service" agencija za mobilne usluge, tehnologije i kreativna rješenja u Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, kao i istočnoj Europi. Andreas Weiss, predsjednik Uprave Aegis Media Austriji & Adriatics, izjavio je: "Austrija ima visoku  internet penetraciju od 80%, sa izuzetno visokom mobilnom penetracijom od 154%. Dakle, ulaganja u  mobilni marketing porasla su u zemlji za više od 100% u svakoj od posljednje dvije godine."

Autor: Stjepan Škramić
02. prosinac 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close