Abrakadabra preuzela odnose s javnošću Deichmanna u Hrvatskoj i Srbiji

Autor: Poslovni.hr , 05. ožujak 2014. u 12:53
Manuela Šola

Abrakadabra grupa, danas regionalna tvrtka, koja nudi integriranu uslugu odnosa s javnošću za vrlo širok portfelj klijenata osvajanjem Deichmanna nastavlja s akvizicijom novih klijenata s fokusom na regionalno tržište.

Njemački modni div u proizvodnji obuće, tvrtka Deichmann, i jedna od vodećih regionalnih agencija za odnose s javnošću, Abrakadabra integrirane komunikacije, započeli su suradnju na području upravljanja odnosima s javnošću brenda na tržištu Hrvatske te Srbije. Abrakadabra grupa, danas regionalna tvrtka, koja nudi integriranu uslugu odnosa s javnošću za vrlo širok portfelj klijenata osvajanjem Deichmanna nastavlja s akvizicijom novih klijenata s fokusom na regionalno tržište.

– Integracijom usluga, kreativnošću te respektabilnom listom referenci sve češće dobivamo priliku kod vrlo zanimljivih novih klijenata, no ono što najčešće presuđuje za dugoročan odnos je naša posvećenost osmišljavanju jedinstvene usluge prema specifičnim potrebama svakog klijenta te činjenica da smo prisutnošću kroz dva najjača regionalna centra – Zagreb i Beograd – u mogućnosti pokriti cijelo tržište bivše Jugoslavije – izjavila je Manuela Šola, direktorica agencije Abrakadabra integrirane komunikacije.

Deichmann veoma uspješno slijedi strategiju širenja na nova tržišta, a trenutno je prisutan u 23 zemlje svijeta te putem 3500 poslovnice zapošljava 35000 ljudi. Promet u Njemačkoj čini 41% prometa grupe i porastao je u 2013. godini sa 1,89 milijardi eura na 1,92 milijarde eura. Obiteljsko je poduzeće u 2013. godini prodalo oko 167 milijuna pari obuće Deichmann nudi veliki izbor različitih modela i robnih marki muške, ženske i dječje obuće, kao i za sport, a kako bi mogao zajamčiti kvalitetu koja odgovara kupcima, njihovi stručnjaci usko usklađuju postupak izrade sa dobavljačima. Vanjski kontrolni instituti brinu se o pridržavanju standarda kvalitete i ekoloških standarda koje je Deichmann sam postavio i koji daleko presežu zakonske norme.

Abrakadabra integrirane komunikacije, agencija u stopostotnom hrvatskom vlasništvu, koja ove godine obilježava i 10 godina postojanja, već nekoliko godina prednjači kontinuiranim rastom, jasnom tržišnom orijentacijom te strateškom fleksibilnošću u krizi.  

Komentirajte prvi

New Report

Close