U četvrtak 24. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2023./2024.1, u kojoj je promet dm-a ostvario rast od 17,46 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dosegnuvši 518 milijuna eura. Nastavljen je trend rasta u online prodaji i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a broj kupaca koji u jednom danu posjete dm u protekloj je poslovnoj godini premašio 100.000.
„Iza nas je još jedna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svih ključnih poslovnih pokazatelja. Više od 9,3 milijuna eura uložili smo u razvoj prodajne mreže i dm online shopa, a kako bismo kupcima osigurali povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, u trajno sniženje cijena uložili smo više od pet milijuna eura. U ovoj ćemo poslovnoj godini nastaviti ulagati u cijene i širenje novog koncepta prodavaonica, kako bismo doprinijeli još jednostavnijoj i ugodnijoj kupnji u dm-u“, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu