Otkako je aktualno Ministarstvo prometa rad Ubera proglasilo nelegalnim, Uberu i sličnim poduzetnicima preostaje samo čekati hoće li radna skupina koju je najavio ministar Oleg Butković olabaviti tržište i staviti ih u zakonske okvire. U međuvremenu Uberovi vozači i dalje mogu očekivati inspekcije i kazne. Iako u Uberu ranije to nisu željeli otkrivati, kako ekskluzivno doznajemo od Davora Tremca, direktora Ubera za Hrvatsku i regiju, radi se o čak tisuću vozača koji su odlučili raditi za Uber, a opslužuju oko 100.000 registriranih korisnika. Tremac tvrdi da Uber nije tu da bilo kome krade posao, već da stvara nove navike potrošača, što se pokazalo u mnogim gradovima u kojima već dulje posluju. Zadovoljni su što je najavljena nova zakonska regulativa, za koju već imaju konkretne prijedloge po uzoru na neke druge zemlje, primjerice Švedsku, Litvu i Estoniju.
“Za Uber aktivno vozi preko tisuću vozača u Hrvatskoj, najviše u Zagrebu, i jako su zadovoljni prometom. S druge strane, u Zagrebu je oko 1200 taksista kojima broj u zadnjih godinu dana nije padao, a sami kažu da im je porastao promet te prihod. Već te brojke pokazuju da Uber nije tu da bilo kome uzme posao, već se radi o stvaranju sasvim novog tržišta. Slična situacija događa se na ostalim tržištima, London je primjerice zadržao jednak broj svojih taksi vozila od dolaska Ubera s čak 25 tisuća vozača”, pojašnjava Davor Tremac. Navodi kako su analize pokazale da se Uberom najviše koriste oni koji ni ranije nisu koristili taksi, već su se vozili vlastitim automobilima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu