Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je tradicionalna dodjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima natjecanja održanog u okviru znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom Saponia d.d. Riječ je o natjecanju u rješavanju poslovnog slučaja provedenom u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), na kojem sudjeluju studenti u sklopu kolegija “Marketing – strategije“. Ove godine pred studente je postavljen izazov marketinškog poslovnog slučaja na temu brenda Eco Active Nature, a riječ je o još jednoj u nizu suradnji Ekonomskog fakulteta u Osijeku s vodećim domaćim gospodarstvenicima, koje za cilj imaju pripremiti studente za tržište rada te uspješno savladavanje suvremenih poslovnih izazova, istovremeno osiguravajući sinergijske učinke te dvosmjerni transfer znanja, iskustava i ideja između akademske i poslovne zajednice.
Saponia d.d., jedan od najvećih poslodavaca u široj regiji te jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku njeguju uspješno partnerstvo još od 2014. godine. Ova važna lokalna sinergija i službeno je nastavljena u listopadu 2021. godine, kada su predstavnici obiju institucija potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu