Velika hrvatska banka uvela hrvatsku verziju “Instagrama” za svoje djelatnike

Autor: Darko Bičak , 28. lipanj 2021. u 15:04
Foto: RBA

Raiffeisen banka (RBA) počela koristiti Jenz, hrvatski Instagram za internu komunikaciju vlastiti zaposlenika

Kako povezati svoje djelatnike iz cijele Hrvatske, ubrzati protok informacija te osnažiti kolege da međusobno dijele iskustva i krizu iz osobnog života, Raiffeisen banka (RBA), jedna od vodećih banaka u Hrvatskoj, započela je koristiti Jenz, jedinstvenu platformu za internetske komunikacije.

Aplikacija Jenz, koju je razvila zagrebačka IT tvrtka Q, svojevrsni je „Instagram“ za djelatnike, karakterizira ju izraz jednostavnosti i intuitivnosti, kao i vizualna atraktivnost za razliku od drugih poslovnih komunikacijskih kanala. „Odlučili smo napraviti hrabar iskorak u trendu suvremene komunikacije i Jenz je bio pun pogodak za našu banku! Željeli smo da se svi bolje upoznamo i jače povežemo, pogotovo sad kada skoro pola banke radi od doma. Napokon razmjenjujemo informacije i ideje na ležeran, osobni način, oslobođeni od korporativnih struktura. Raduje me vidjeti kolege koji opale selfie na druženju poslije posla “, poručio je Sven Petrak, iz odjela Komunikacija i održivost u RBA.

Jenz funkcionira kao moderna, zatvorena društvena mreža koja olakšava i značajno unaprjeđuje informiranje i povezivanje djelatnika. Aplikacija ima nekoliko glavnih funkcionalnosti koje se bave internom komunikacijom i povratnim informacijama poput službenih obavijesti, objava i profila djelatnika, statusa odsutnosti, „Pohvali kolegu“, anonimnog pretinca prijedloga i žalbi te anketa.

Uz RBA, Jenz trenutno koristi niske i domaće tvrtke. Anonimna anketa među korisnicima Jenza pokazala je kako dvije trećine djelatnika nakon provedbe koristi aplikaciju svaki dan. Čak 95% djelatnika kaže kako zahvaljujući Jenzu nisu propustili niti jednu važnu informaciju o tvrtkama, a 92% njih smatra kako Jenz doprinosi boljim tvrtkama, te bi ju preporučio drugim kompanijama. Također, čak 98% djelatnika smatra da anoniman „Shoutbox“ doprinosi transparentnoj internoj komunikaciji, 93% njih osjeća se motivirano nakon što prime pohvalu od kolega, dok 90% djelatnika misli da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege. Zavidan je podatak i da se čak trećina djelatnika osjeća motiviranije od kada koriste ovu aplikaciju.

Komentirajte prvi

New Report

Close