U tjednu prije samog “lockdowna” vrijednost prehrambene košarice porasla je i za 62 posto, a kupci su se “preselili” na internet. Franck je pojačao prisutnost u online prodajnim kanalima, a nove navike kupovanja online dijelom će ostati zauvijek pa se očekuje da će se oko 10 posto pakirane hrane i dalje kupovati online.
Govori nam to Ivan Artuković, direktor Franck koji se pridružio kampanji “Budite heroji koje Hrvatska treba!” u organizaciji Styria Media Group u kojoj razgovaramo s čelnicima gospodarstva u Hrvatskoj, kakve izazove donosi kriza te je li ovo prilika za ozbiljno preslagivanje naših gospodarskih snaga, pametnija i bolja rješenja te o tome kako sačuvati što više radnih mjesta.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu