Hrvatska pošta brzim potezima kreće u najavljeno širenje poslovanja u paketskom poslovanju (području koje je zamašnjak njezina razvoja) kroz poslovnu suradnju s njemačkom logističkom tvrtkom DHL. Ugovor je sklopljen u Bonu, a prema njemu Pošta postaje ekskluzivni partner DHL-a u Hrvatskoj. Fokus je pritom na B2C segmentu paketnog poslovanja u digitalnom okružju koje zbog e-trgovine znatno raste u EU, a Pošta postaje dio DHL-ove mreže Parcel Connect koja obuhvaća 26 europskih zemalja.
Sa strane Pošte potpisnik ugovora i njezin predsjednik Uprave Ivan Čulo za Poslovni dnevnik navodi da je ova realizacija ugovora jedan od elemenata Razvojne strategiju Pošta 2022. Nova uprava u lipnju je donijela, podsjetimo, novu strategiju čiji je bitan element strateški zaokret prema ulasku Pošte na nova tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu