Pod naslovom 'Socijalistički korijeni najpopularnije hrvatske tvornice obuće', novinarka Jelena Prtorić u uglednom američkom magazinu Slate predstavila je Borovo, s glavnim pitanjem može li tvrtka kapitalizirati na popularnosti svojih šarenih tenisica i postići dugoročno blagostanje.
Kako ističe novinarka u magazinu Slate, 'u bezličnim zdanjima Borovo tvornice u Hrvatskoj nastajala je najpopularnija obuća u jugoistočnoj Europi. Ružičaste platnene tenisice s print motivima jednoroga koje su nedavno krasile stranice magazina Vogue, stvorene su upravo u Borovu', piše tportal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.*svjetlu
Uključite se u raspravu