Anela Kuburaš, direktorica digitalne strategije i kreative u agenciji Bruketa&Žinić&Grey u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o svojoj dosadašnjoj karijeri, koliko je njena nova pozicija drugačija od dosadašnjih te kako će joj iskustvo koje je stekla pomoći u novoj ulozi. Otkrila je i koje bi ključne projekte izdvojila iz svog karijernog opusa, usporedila medijski svijet s agencijskim i otkrila što ju je motiviralo na zaokret u karijeri. Komentirala je i digitalnu komunikaciju brendova na našoj sceni, trendove koji vladaju i koji se očekuju u godini pred nama kao i kakve planove ima za razvoj digtalnog odjela BŽG agencije.
Na kojim ste sve pozicijama radili prije dolaska u agenciju BŽG? Kako je ta pozicija komplementarna sadašnjoj – u kolikoj mjeri ćete raniju ulogu i iskustva primijeniti sada?
Agencija Bruketa&Žinić&Grey je kroz dugi niz godina izgradila prepoznatljivost po kreativnim rješenjima za brendove putem kampanja i projekata koji su uključivali i digital, a u srži su imale content s kojim su ljudi željeli ući u interakciju, sudjelovati, dijeliti, sadržaj o kojem se pričalo. Sjećamo se mobilne aplikacije A1 Lappsus koja mladima pomaže u učenju pravopisa prilikom otključavanja pametnog telefona ili pak aplikacije Zagreb Be There, prve koja je služila kao insajderski vodič posjetiteljima Zagreba. Primjer je i Virtualna poslovnica Addiko banke, prva posve digitalna na ovim prostorima. Zatim Vremenski trezor Zagrebačke banke koji obećava 100 godina čuvati vrijednosti koje su ljudi pohranili – i fizički i digitalno, kao i kampanja Croatia je Hrvatska za Croatia osiguranje koja je putem društvenih mreža angažirala ljude čiji je content punio izložbu u Tunelu Grič. Noviji primjeri su interaktivni oglas za CO koji funkcionira na principu umjetne inteligencije i nagrađivane web stranice Maslina Resorta koje u taj format prenose doživljaj destinacije.