Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 Hrvatska bilježi rast prihoda i korisnika

Autor: Poslovni.hr
18. srpanj 2013. u 11:58
Podijeli članak —
Ilustracija (Željko Lukunić/PIXSELL)

Ostvaren je dodatan rast u prepaid segmentu i tijekom drugog kvartala, kao rezultat revidiranja portfolija prepaid tarifa krajem prvog kvartala kao i dobrog početka turističke sezone.

Grupacija Tele2 AB objavila je u Stockholmu konsolidirane poslovne rezultate za drugo tromjesečje 2013. godine. Tele2 AB na kraju drugog kvartala bilježi porast ukupne korisničke baze za 330,000 (818,000) korisnika, od čega je porast broja korisnika mobilnih usluga 455,000 (966,000). Poslovni prihodi iznose 7,476 (7,787) milijuna švedskih kruna (SEK) od čega mobilne usluge iznose 5,378 (5,250) SEK što predstavlja rast od 2 posto, priopćeno je iz kompanije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Operativna dobit EBITDA u Q2 2013 iznosi 1,518 (1,519) milijuna švedskih kruna (SEK), što je ekvivalent EBITDA marži od 20 (20) posto. EBITDA za mobilne usluge narasla je za 12 posto, što iznosi 985 (883) milijuna SEK.

Grupacija Tele2 AB objavila je u Stockholmu konsolidirane poslovne rezultate za drugo tromjesečje 2013. godine. Tele2 AB na kraju drugog kvartala bilježi porast ukupne korisničke baze za 330,000 (818,000) korisnika, od čega je porast broja korisnika mobilnih usluga 455,000 (966,000). Poslovni prihodi iznose 7,476 (7,787) milijuna švedskih kruna (SEK) od čega mobilne usluge iznose 5,378 (5,250) SEK što predstavlja rast od 2 posto, priopćeno je iz kompanije.

Operativna dobit EBITDA u Q2 2013 iznosi 1,518 (1,519) milijuna švedskih kruna (SEK), što je ekvivalent EBITDA marži od 20 (20) posto. EBITDA za mobilne usluge narasla je za 12 posto, što iznosi 985 (883) milijuna SEK.

Što se pak tiče Tele2 Hrvatska, tvrtka nastavlja s povećanjem udjela na tržištu i poboljšanjem profitabilnosti, stoji dalje u priopćenju. Ostvaren je dodatan rast u prepaid segmentu i tijekom drugog kvartala, kao rezultat revidiranja portfolija prepaid tarifa krajem prvog kvartala kao i dobrog početka turističke sezone.

Rast je zabilježen i u segmentu postpaida. Povećani fokus na zadržavanje postojeće korisničke baze polučio je dobre početne rezultate, ističu iz kompanije. Ciljane aktivnosti na poboljšanju percepcije branda i efikasnije zadržavanje korisnika doveli su do daljnjeg rasta EBITDA u drugom kvartalu 2013. Korisnička baza porasla je za 13,000 (43,000) korisnika u drugom kvartalu. Poslovni prihodi iznose 294 (285) milijuna kuna, pokazujući stabilni razvoj tvrtke u odnosu na isto razdoblje prošle godine, zaključuje se u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr
18. srpanj 2013. u 11:58
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Malin Holmberg [emo_palacg]

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close