Poznavanje proizvoda, održivost i inovativnost: ovo su intrinzične vrijednosti Lavazze koje su pomogle izgraditi brend od male trgovine u Torinu do jednog od vodećih igrača na međunarodnoj sceni kave, vrhunske talijanske ikone i simbola najautentičnijeg iskustva talijanske kave diljem svijeta. U vlasništvu je iste obitelji već četiri generacije, a globalna prisutnost tvrtke rezultat je više od 125 godina rasta. S više od 30 milijardi šalica Lavazza kave proizvedenih svake godine, cilj je tvrtke izgraditi bolji svijet, jednom po jednom šalicom kave, ponudom proizvoda vrhunske kvalitete dobivenih pomoću održivog modela baziranog na inovaciji, strasti, autentičnosti i stručnosti.
“Prošlo je više od 125 godina, ali još uvijek se ponosno oslanjamo na iste dragocjene sastojke koji su transformirali ovu obiteljsku tvrtku u globalno poduzeće: strast za visokom kvalitetom i stalne inovacije”, komentirao je Massimo Pepe, direktor Lavazze za istočnu Europu i izvozna tržišta. “Briga i strast također znače podršku i zaštitu onih koji omogućuju da najbolja kava stigne do naših domova i barova. Čuvajući zemlju na kojoj se uzgaja kava i dostojanstvo zajednica koje žive u tim područjima, čuvamo vrijednosti u cijelom lancu opskrbe kavom, osiguravajući prenošenje strasti, predanosti i brige s generacije na generaciju.”
