Njuškalo, tvrtka iz sastava Styria grupe, prošle godine ostvarilo je 64,9 milijuna kuna prihoda, 16 posto više nego godinu prije. Uz prihode, platforma specijalizirana za digitalno oglašavanje zabilježila je i 18-postotni rast bruto dobiti na 11,2 milijuna kuna.
“U strategiji do 2020. imamo zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Ponosni smo na dosadašnje rezultate i osjetan porast prihoda i profita koji pokazuju kako ništa nije prepušteno slučaju već iza toga stoje kvaliteta rada, inovacije i dobar kolektiv”, rekla je glavna izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak dodajući da je ulaganje u zaposlenike u primarnom fokusu tvrtke više od deset godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu