Prihodi Grupe Podravka porasli više od 5 posto, najavili modernizaciju posebno u jednom segmentu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 30. listopad 2019. u 09:18
Foto: Vjeran Žganec Rogulja / Pixsell

Fokus menadžmenta je i dalje na provedbi strategije poslovanja koja se može sažeti u tri ključne točke.

Grupa Podravka ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine prihode od prodaje u iznosu od 3,2 milijarde kuna, što je 5,2 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto dobit porasla 4,5 posto, na 194 milijuna kuna.

U izvješću Podravke, objavljenom u srijedu na web stanici Zagrebačke burze, navodi se da su prihodi od prodaje porasli za 160,2 milijuna kuna, zahvaljujući povećanim prodajno-marketinškim aktivnostima te potražnji za novo lansiranim inoviranim proizvodima.

„Rast prodaje profitabilnijeg vlastitog asortimana, uz istovremenu kontrolu operativnih troškova, rezultiralo je s rastom profitabilnosti na svim razinama”, navodi se u izvješću.

Ističe se i da je Grupa Podravka u prvih devet mjeseci ove godine smanjila kreditne obveze za 78,8 milijuna kuna u skladu sa strategijom smanjenja zaduženosti.

„Fokus menadžmenta je i dalje na provedbi strategije poslovanja koja se može sažeti u tri ključne točke: fokus na naša tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka etablirani proizvođač, ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima”, navodi se u izvješću.

Prihodi u segmentu Prehrane porasli su u prvih devet mjeseci ove godine za 4,6 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 2,55 milijardi kuna.

Pritom su prihodi od vlastitih brandova porasli 4,7 posto, na 2,37 milijardi kuna.

U segmentu Farmaceutike prihodi grupe su u prvih devet mjeseci ove godine iznosili 688 milijuna kuna, što je 7,7 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Pritom su prihodi od vlastitih brandova porasli za 5,8 posto, na 564 milijuna kuna.

U izvješću se navodi i da su prihodi Grupe Podravka u regiji Adria u prvih devet mjeseci porasli za 4,9 posto, na 2,2 milijarde kuna.

Prihodi regije Zapadna Europa i prekooceanske zemlje porasli su, pak, za 9,1 posto, na 349 milijuna kuna.

U regiji Centralne Europe grupa je, pak, ostvarila prihode od 368 milijuna kuna, što je 1,4 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok su prihodi od prodaje u Istočnoj Europi porasli za 13 posto, na 232,5 milijuna kuna.

„Nastavljamo s vrlo uspješnim poslovanjem i u ovom dijelu godine. Namjera nam je da i u narednom razdoblju te sve uspješnijim rezultatima kompanije adekvatno participiraju i naši radnici kroz daljnje poboljšanje njihovog standarda. Pored toga, predstoji nam i značajan tehnološki iskorak i modernizacija naše kompanije, posebno u segmentu Prehrane, a s ciljem podizanja naše konkurentnosti na sve zahtjevnijem međunarodnom tržištu“ istaknuo je u priopćenju Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke.

Komentirajte prvi

New Report

Close