Preokret u Volkswagenovom koncernu: Ipak neće postati jeftina marka

Autor: Poslovni.hr , 07. rujan 2020. u 11:12
Ilustracija: Marko Prpic/PIXSELL

Vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode.

Prije nekoliko mjeseci šef koncerna Herbert Diess najavio da bi uspješna Škoda mogla postati jeftiniji brend, nešto poput rumunjske Dacije.

Njegove riječi izazvale su veliku pozornost, a kasnije i otpor Škodinih trgovaca, koji ne žele derogiranje brenda. Prodaja ide odlično, a takav potez smanjio bi marže na minimum. Naravno, vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode, piše HAK revija.

No, novi šef Škode Thomas Schäfer sad je otklonio tu mogućnost u razgovoru za češke Hospodárske noviny.

– Nećemo biti nova Dacia – rekao je.

Električni SUV Enyaq, nova Octavia, Superb… sve su to i praktične najave da ćete teško pronaći Škodu ispod 100.000 kuna – kako god gledali na to.

Komentirajte prvi

New Report

Close