Porečka hotelska kompanija Plava laguna s određenim optimizmom gleda na ovu sezonu u čiju pripremu, uređenje objekata i sadržaje ponude ulaže oko 10 milijuna eura, a iako imaju dobre najave s većine tržišta s kojima rade zabrinjava ih mogućnost nastavka pada s ruskog i ukrajinskog tržišta zbog čega smatraju da na tim tržištima treba pojačati ulaganja u nacionalnu promociju i suradnju s touroperatorima.
Direktor prodaje Plave lagune Darko Ivić u razgovoru za Hinu ističe da ove godine očekuju dobar odaziv Nijemaca, jer to pokazuju pozitivni trendovi prodaje kod većine njemačkih touroperatora, vjeruje i u dobar rezultat s austrijskog i nizozemskog tržišta, ali i smatra će teško biti postići lanjske dobre brojke, posebno ako se ponove slabi rezultati s ruskog tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu