Pametna preobrazba stomatološke ordinacije 32 ZDRAVA uz pomoć HAMAG-BICRO-a

Autor: Poslovni.hr , 07. studeni 2022. u 07:01
Foto: HAMAG BICRO

Tim ordinacije 32 ZDRAVA čija se djelatnost bazira na oralnoj kirurgiji i dentalnoj implantoprotetici jasno ističe da je za unaprjeđenje poslovnog modela i povećanje konkurentnosti ključno ulagati napore u razvoj alata, ljudi i znanja, bez čega je danas nemoguće ostvariti postavljenu viziju i misiju.

Koliko su tehnološke inovacije i kontinuirana modernizacija važne za razvoj poslovanja i maksimizaciju organizacijske dobiti više nije poznato isključivo u IT i digitalnim sektorima, već su poslovni koncepti bazirani na naprednim tehnologijama već neko vrijeme na dnevnom redu cjelokupne business zajednice u različitim područjima.

Upravo se tim smjerom odlučio voditi vrhunski tim stomatološke ordinacije 32 ZDRAVA koja se uz potporu bespovratnih sredstava iz Javnog poziva “Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP u područjima s razvojnim posebnostima kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)” kojeg je provodila, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), uspješno profilirala u ključnog igrača na sceni dentalne medicine.

Računalni mozak i softverski programi – novi zubarski instrumenti

Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti malih i srednjih poduzeća u područjima s razvojnim posebnostima kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) od iznimnog je značaja za postizanje internog, ali i eksternog boljitka koji se efikasnom primjenom kvalitetnih financijskih i tehnoloških instrumenata znakovito odražava na krajnji rezultat i razinu zadovoljstva pacijenta.

“Kroz suradnju s HAMAG-BICRO-om omogućili smo našim pacijentima kvalitetniju i bržu uslugu – od trenutka planiranja terapije do same izvedbe. Pomoću sufinanciranja nabavili smo softver za planiranje implantoprotetske terapije, softver za dizajn protetskih radova i 3D printer uz pomoć kojih možemo unutar ordinacije odraditi sve postupke koji obuhvaćaju procese od planiranja implantoprotetske terapije, izrade kirurške vodilice za optimalno pozicioniranje implantata u čeljusti do privremenih krunica i mostova”, navodi dr. Jerko Rebić, specijalist oralne kirurgije i osnivač ordinacije 32 ZDRAVA.

Stomatološki uzlet čak i u zdravstvenoj krizi

Tim ordinacije 32 ZDRAVA čija se djelatnost bazira na oralnoj kirurgiji i dentalnoj implantoprotetici jasno ističe da je za unaprjeđenje poslovnog modela i povećanje konkurentnosti ključno ulagati napore u razvoj alata, ljudi i znanja, bez čega je danas nemoguće ostvariti postavljenu viziju i misiju.

Foto: HAMAG BICRO

Nove tehnologije nemjerljivo doprinose dentalnoj medicini. U rijetko kojem području medicine postoji tako vidljiv i brz rast primjene digitalnih tehnologija u svim fazama – od trenutka kad pacijent sjedne na stolac do finalne propisane terapije, objašnjava dr. Rebić. Osim toga, uvodeći IT mehanizme, ordinacija 32 ZDRAVA vješto je izbjegla negativne posljedice pandemijske krize.

“Pandemija nije utjecala na naše poslovanje i ono je kontinuirano raslo, dovelo je do proširenja tima te preseljenja u novi prostor, što velikim dijelom možemo zahvaliti upravo uvođenju novih tehnologija u našu svakodnevnu praksu. Digitalizacija proizvodnih procesa rezultirala je smanjenim brojem posjeta od početka do završetka terapije čime se stvorilo dovoljno vremena da se svaka ordinacija propisno pripremi za siguran zahvat”, objašnjava dr. Rebić.

Radom i znanjem protiv straha od tržišta

Djelotvorno ulaganje u specijalizirani CAD softver za planiranje postava implantata i protetskih radova te dizajniranje šablona za djelomično i potpuno bezube čeljusti, u CAD softver za dizajniranje zubnih protetskih nadomjestaka na implantatima i prateću hardver opremu za izradu kirurških vodilica (3D printer) plod su ustrajnosti u kreiranju zavidnih dentalnih rješenja koja obogaćuju portfelj stomatološke ekspertize.

Foto: HAMAG BICRO

Bez obzira na to koliko poduzetništvo bilo kompleksno i nestabilno, ne treba ga se bojati, kaže dr. Rebić te dodaje: “Kolegama bih svakako sugerirao da se ne boje tržišta, jer za svakoga ima mjesta, a koliko će dobro proći u tržišnoj utakmici ovisi isključivo o njima i tome koliko će ulagati u sebe i svoj posao. Maksimalno zadovoljstvo pacijenata neka im bude na prvom mjestu, a to će jedino postići ako konstantno usavršavaju sva područja svoga rada”.

“Sufinancirano sredstvima tehničke pomoći Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”, iz Europskog fonda za regionalni razvoj.”

Komentirajte prvi

New Report

Close