Za vrijeme bivše Jugoslavije niz je brendova ostvario imidž i prepoznatu kvalitetu koja im je pomogla da se održe na tržištu. Međutim, ponukani tranzicijskim procesom, pojedine su kompanije naišle na niz problema u daljnjem funkcioniraju, što ih je naposljetku nagnalo da promijene strategije poslovanja. Zbog toga je TV mreža Al Jazeera snimila reportažu o brendovima koji su „preživjeli komunizam“ i uspješno prebrodili tranziciju u kapitalistički sustav.
Podravka, Vegeta
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.podpitanje je koji su preživjeli hrvatski gospodarski bum od samostalnosti do danas,koliko smo imali zaposlenih nekad a koliko danas,živjela mala švicarska
Poslovni ne može bez jugoslavije i srbije koje su Hrvatima nanijele nesagledive štetne posljedice.
za sve koji žele pojacati temelje u poznavanju marksističke teorije, a nemaju vremena za čitanje knjiga.. http://www.scribd.com/doc/201060244/Resources-for-Marxist-Theory
preživjeli ili nad živjeli komunizam?
Uključite se u raspravu