„Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme“, poručuju iz Overseas Expressa.
Uz iskrenu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljene pošiljke, Overseas Express će pronaći način kako da im se dodatno oduži. Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu