Odabrani proizvodi godine u Hrvatskoj: Najboljih četiri prema izboru kupaca

Autor: Poslovni.hr , 28. ožujak 2023. u 14:17
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Kupci vole imati izbor, no budući da tržište postaje zasićeno sličnim proizvodima, sve je teže odabrati najbolji proizvod.

Međunarodna licenca Product of the Year koja je u Hrvatskoj poznata kroz prepoznatljivi crveni žig Odabrani proizvod godine, dodijeljena je po šesti put. Bez obzira na prošlogodišnju tržišnu neizvjesnost zbog koje je broj nominacija bio očekivano manji, kupci su pokazali zadovoljstvo inovacijama, a pobjedu su unutar četiri kategorije odnijeli Belje linija Kravica Kraljica, Petrol Kava na putu, Podravka Vegeta BIO te Reckitt Finish Ultimate All in 1 kapsule. Osim prestižnog isticanja među konkurentima, žig predstavlja priznanje novitetima prepoznavajući njihovu kvalitetu i inovativnost koja je temelj uspješnog puta na police trgovina.

Metodologija koja garantira objektivnost, povjerenje i realan prikaz kvalitete

NielsenIQ, nezavisna agencija koja u više od 40 država širom svijeta provodi analize tržišnih kretanja, na reprezentativnom uzorku hrvatske populacije uravnoteženom prema spolu, dobi i regiji provela je istraživanje u svrhu odabira najboljih proizvoda. Glavni kriteriji ocjenjivanja proizvoda odnosili su se na inovativnost proizvoda, atraktivnost u usporedbi s ostalim proizvodima u kategoriji te namjeru kupnje.

O samom priznanju i vrijednosti koje ono donosi proizvođačima više je otkrio nositelj licence Product of the Year za Adria regiju, Gregor Gorenc:

„Svake godine s proizvođačima slavimo priznanja za inovacije o kojima odlučuju jedini mjerodavni akteri kupovine – kupci. Noviteti, ali i stalno prilagođavanje i usavršavanje proizvoda prema potrebama i željama kupaca, ključni su izvor rasta i uspjeha proizvođača i samih proizvoda. Kupac je i dalje najbitniji, a njegov izbor je ono čemu teže svi proizvođači i trgovci. Odabrani proizvod godine najbolje je priznanje novom ili izmijenjenom proizvodu. To je izraz potvrde, naklonosti kupaca i njihove namjere kupnje.“

Iako svaki brend ulaže napore poboljšati svoju ponudu iz godine u godinu, uspjeh proizvoda ovisan je o mišljenju krajnjeg potrošača. Bez obzira na to nastoji li se dobiti uvid u usporedbu među konkurentima, odgovor na pitanja o upotrebi proizvoda ili zadovoljstvo inovacijom – ovo istraživanje daje jasan odgovor na pitanje Što biraju hrvatski potrošači?

Kupci vole imati izbor, no budući da tržište postaje zasićeno sličnim proizvodima, sve je teže odabrati najbolji proizvod – posebice ako se radi o novom proizvodu. Žig Odabrani proizvod godine uspješno doskače ovom problemu, pomažući kupcima s pitanjem koji proizvod odabrati u moru proizvoda koji ističu slične tvrdnje. Osim priznanja kvalitete i uvida u potrebe kupaca, ovo priznanje marketinški je alat koji se pokazao kao najbolje sredstvo za poboljšanje rezultata prodaje, čiji je zabilježeni rast nakon isticanja ovog žiga čak 25%. Uz to, dokazan je i porast novih kupaca proizvoda od čak 260%, budući da kupci dokazano više vjeruju preporuci potrošača nego ijednom drugom alatu promocije proizvoda.

„Iz godine u godinu bilježimo trend sve većih zahtjeva kupaca u pogledu kvalitete, razine inovativnosti i prilagodbe specifičnim zahtjevima kupaca. Naše istraživanje kategorija daje izniman uvid u mišljenje kupaca, a za sve proizvođače koji imaju proizvode u drugim zemljama nudi dodatnu mogućnost usporedbe između tržišta. Sve u svemu, to je nešto na čemu počiva svako ozbiljno planiranje potrošačkih proizvoda i usluga. Sa strane kupca, naš žig je jamstvo za izuzetne proizvode i preporuka drugih kupaca u pojedinim kategorijama. Dakle, to je upravo ono čemu svi težimo – savjet za kupnju od korisnika. Zbog toga, ali i mnogih drugih aspekata, naš žig je globalni bestseler i referenca industrije koju svi drugi žele oponašati“ , zaključio je Gorenc.

Komentirajte prvi

New Report

Close