National Geographic, jedan od najgledanijih televizijskih kanala na svijetu koji dopire do više od 400 milijuna kućanstava u 172 zemlje, napravio je prilog o Rimac Automobilima u sklopu popularnog serijala „Vrhunski superauto“ (Ultimate Supercar). Riječ je o emisiji koja gledateljima otkriva tajne super sportskih automobila te im omogućuje da od samih proizvođača saznaju kako nastaju najmoćnije jurilice današnjice.
U drugoj sezoni obuhvaćeni su auti poput McLaren Arture, Honde NSX te Lotus Evije, a druga epizoda u serijalu posvećena je upravo Rimac Automobilima te nastanku Rimac Nevere, električnog hiper automobila za koje je National Geographic istaknuo da može promijeniti budućnost auto-moto industrije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu