Najbolji donacijski projekti udruga osvojili podršku za provedbu kampanja

Autor: Objava za medije , 27. ožujak 2024. u 15:02
FOTO: Press

Izgradnja filantropske i fundraising kulture u Hrvatskoj – predstavljanjem donacijskih kampanja završen treći ciklus Akademije Žuta točka koja educira neprofitne organizacije i povezuje ih s poslovnim sektorom

Treći ciklus Akademije Žuta točka okončan je 21.3.2024. u Zagrebu, predstavljanjem donacijskih kampanja predstavnicima poslovne zajednice, a projekti Udruge KroNland iz Sisačko-moslovačke županije i Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju “Pčelice” iz Ličko-senjske prepoznati su kao najcjelovitije osmišljene i najbolje prezentirane donacijske kampanje.

Tvrtka Wiener osiguranje pružit će financijsku podršku u iznosu od 2.500,00 EUR udruzi KroNland iz Siska za projekt nabavke stroja za proizvodnju novog građevinskog asortimana za gradnju i obnovu kuća od recikliranog kartona. Udruga KroNland želi poticati održivu gradnju kroz sektor bioizvora, bazirano na sličnim primjerima iz Nizozemske, a razlog za ovu podršku objasnila je Zvonimira Milevčić iz sektora marketinga i komunikacija tvrtke Wiener osiguranje: “Podrška organizacijama i inicijativama koje aktivno doprinose razvoju društva kroz godine je postala dio identiteta Wiener osiguranja. Upravo zbog toga sretni smo što smo gotovo od početka partner Akademije Žuta točka. Kroz ovu suradnju želimo pružiti našu ekspertizu, resurse i što konkretniju pomoć jer samo zajedničkim naporima privatnog sektora i organizacija civilnog društva možemo dugoročno donijeti pozitivne promjene čitavoj zajednici.”

Tvrtka PWC Hrvatska pružit će podršku Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju “Pčelice” iz Gospića za projekt izgradnje prostora za djecu s teškoćama: SAĆE –   SAgradimo Ćelije Egzistencije, budući da u gradu Gospiću i Ličko-senjskoj županiji ne postoji mjesto boravka djece s teškoćama svih uzrasta i teškoća te će ovo biti prvi takav objekt.

Poznato je da neprofitne organizacije diljem Hrvatske, zahvaljujući velikom trudu i mnogobrojnim volonterskim satima, rješavaju različite probleme i nezadovoljene potrebe pojedinaca i zajednica. Potreba je mnogo, resursi su uvijek ograničeni, a tim organizacijama je najviše potrebno znanje, mentorska i financijska podrška, budući da im istinske motivacije ne nedostaje.

Upravo zbog te prepoznate potrebe i velike želje da ih se u tome podrži, Zaklada Žuta točka uz pomoć svojih partnera treću godinu za redom organizira edukatorsko-mentorski program Akademije Žuta točka, prvi takav u Hrvatskoj, čija je završna aktivnost predstavljanje donacijskih kampanja organizacija koje su sudjelovale u Akademiji – Fundraising pitch.

Podršku Akademiji Žuta točka od samog početka daje i tvrtka A1 Hrvatska jer, prema riječima Ive Turčin, stručnjakinje za komunikacije i društveno odgovorno poslovanje te tvrtke: “civilno društvo im važnu ulogu u razvoju i unaprjeđenju kvalitete života zajednica u kojim živimo, a obzirom da se radi o neprofitnom sektoru, bez pomoći sustavne javnog, privatnog sektora te donatora, njihovo djelovanje je poprilično ugroženo. Često se susrećemo da udrugama upravljaju osobe vođene alturizmom i osobnom pričom bez dovoljno stručne podrške u operativnom poslovanju, marketingu i drugim aspektima upravljanja organizacijama. Stoga smatramo da je naša uloga da im u tome pomognemo i osnažimo ih. Tako smo prije osam godina pokrenuli platformu za fundraising Čini pravu stvar kojoj je cilj na jednostavan način povezati one koji žele pomoći s onima kojima je pomoć najpotrebnija te udrugama omogućiti da brže i jednostavnije dođu do svojih donatora i budu što uspješniji u realizaciji svojih ciljeva”.

U Akademiji Žuta točka 2024. godine sudjelovalo je ukupno 12 neprofitnih organizacija, a to su, pored udruga KroNland i Pčelica,: Centar za duhovnost i kulturu Ignacije, Centar za ranu intervenciju u djetinjstvu MURID, Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb, Kino klub Zagreb, Klub umirovljenika Karlovac, Poduzetnice – udruga hrvatskih poduzetnica, Udruga za autizam Pogled, Udruga mladih Krik Slatina, Zajednica amaterskih kulturno-umjetničkih djelatnosti karlovačke županije i Zaklada Anamarija Carević.

Treći ciklus Akademije i natječaj Žuta točka partnerski su podržali Hrvatska zajednica županija, Zaklada Konrad Adenauer i Wiener osiguranje, sponzorski Udruga gradova, te donatorski tvrtke A1 Hrvatska, PWC Hrvatska, PBZ Card, Nexi Croatia i Press Clipping.

Zaklada Žuta točka je osnovana sa svrhom izgradnje filantropske i fundraising kulture u Hrvatskoj kroz međusektorsku suradnju – civilnog, javnog i poslovnog sektora te aktivnu ulogu građana-donatora.

Svrha Zaklade je podrška neprofitnim organizacijama u filantropskim i fundraising aktivnostima te jačanje individualne i korporativne filantropije i socijalnog kapitala.

Prve aktivnosti Akademije Žuta točka započele su krajem 2021. godine, a kroz tri generacije Akademije ukupno je educirano i mentorirano 50 neprofitnih organizacija iz cijele Hrvatske.

Zaklada je u 2023. godini provela istraživanje o o navikama doniranja i stavovima o filantropiji građana Hrvatske pod nazivom “Jesu li građani Hrvatske dobri ljudi?”. Rezultati istraživanja mogu se preuzeti na mrežnoj stranici Zaklade.

Komentirajte prvi

New Report

Close