Organizatori festivala Dani komunikacija danas su najavili prva velika imena izuzetnog programa po kojem se ovaj festival već godinama ističe – svjetski poznatog bihevioralnog ekonomista, psihologa i znanstvenika koji se bavi ljudskim ponašanjem Dana Arielyja i kreativnog buntovnika iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugenea Cheonga. „Ako nemate ništa vrijedno, ohrabrujuće, lijepo, promišljeno, poučno, smiješno, zabavno, korisno, provokativno, inspirativno, šokantno ili jednostavno nevjerojatno za reći, onda nam, molim vas, učinite svima uslugu i začepite“, poručio je o kreativnosti i komunikacijama nagrađivani marketingaš Eugene Cheong, i time, i ne znajući, objasnio srž Dana komunikacija – festivala kreativnosti i tržišnih komunikacija koji se ovog proljeća od 11. do 14. travnja 2024. vraća u Rovinj.
Jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za bihevioralnu ekonomiju, trostruki autor bestsellera New York Timesa, znanstvenik Sveučilišta Duke, jedan od omiljenih TED predavača koji je inspirirao gotovo 30 milijuna gledatelja te koautor uspješnoga dokumentarca o (ne)iskrenosti Dan Ariely tvrdi da smo daleko manje racionalni nego što dosadašnje teorije tvrde. Njegovi često neočekivani eksperimenti dosljedno su zanimljivi, intrigantni i važni za društvo, zbog čega ga je Bloomberg uvrstio u izbor 50 najoriginalnijih mislilaca svijeta, a njegov je talent proučavanje ponašanja za koje smatra da nije slučajno i neuobičajeno, nego sistematsko i predvidivo, što nas čini predvidivo iracionalnima.



