McCann razvija novu platformu za kartičara, jadranski motivi su hit

Autor: Marta Duić , 05. srpanj 2018. u 22:00
U fokusu su plaže i druge znamenitosti, Foto: PD

Motivi Lijepa naše kao dio ljetne kampanje Mastercard pojavljuju se od 2016. godine kada je kampanja koja je nastala na globalnoj platform u potpunosti prilagođena hrvatskom tržištu i koristi vizuale hrvatske obale uz autentične komunikacijske poruke.

Započeti nešto neprocjenjivo naziv je nove Mastercard globalne brend platforme koja objedinjuje sve aktivnosti ove međunarodne kartične kuće, od korporativne filozofije do razvoja novih usluga i marketinške komunikacije.

Pokretačka misao iza nove vizije je ta da Mastercard inspirira i omogućuje svakome od nas da slijedi svoju strast i ostavi neprocjenjiv trag u svijetu. McCann Zagreb prvi je ured koji lansira ovu platformu primijenivši je na hrvatske motive unutar ljetne kampanje, tradicionalno jedne od najopsežnijih i najvažnijih Mastercard godišnjih aktivnosti, a na tom je radilo 11 McCannovaca.

“Nije prvi put da upravo zagrebački McCann razvija novu globalnu platformu tako da smo navikli imati oči najvećih Mastercard i McCann šefova uprte u nas. Uvijek je izazov prilagoditi filozofiju svjetskog brenda specifičnom hrvatskom duhu, ali nakon mjeseci predanog rada čitavog tima i detaljnih provjera na svim razinama, možemo ponosno reći da su rezultati doista neprocjenjivi“, poručuje Goran Božić, kreativni direktor u McCannu.

Motivi Lijepa naše kao dio ljetne kampanje Mastercard pojavljuju se od 2016. godine kada je kampanja koja je nastala na globalnoj platform u potpunosti prilagođena hrvatskom tržištu i koristi vizuale hrvatske obale uz autentične komunikacijske poruke. Globalno gledano, segmentu putovanja Mastercard posvećuje veliku pozornost omogućavajući svojim korisnicima da dožive neprocjenjive (priceless) trenutke bilo da istražuju svoju zemlju ili ostatak svijeta, a kampanja provedena na ljeto 2016. bila je ujedno i podrška promociji hrvatskog turizma.

Tada su nam iz McCanna objasnili kako je Hrvatska vrlo atraktivna i popularna turistička destinacija stoga se prirodno javila želja njih kao lokalne agencije, a naravno i lokalnog klijenta da se pohvale ljepotama naše zemlje. Ove godine motivi kampanje vezani su uz Dubrovnik, Zadar, Kornate, Split, Istru…

Komentirajte prvi

New Report

Close