U globalni Mastercardov projekt Mastercard® Priceless® Cities kao 46. svjetska destinacija za čiju će se popularizaciju ova kompanija zalagati na brojnim inozemnim tržištima od lipnja ove godine uključena je i Hrvatska. Što znači postati dijelom platforme koja je u posljednjem desetljeću prevedena na 58 jezika i aktivirana u 112 zemalja razgovarali smo s direktoricom marketinga Mastercarda za Hrvatsku i Sloveniju Helenom Trajkovski. Kaže da broj svjetskih putnika konstantno raste te je u 2016. putovalo oko 1,23 milijarde stranih turista što je 4 posto više nego u 2015., te se ove godine očekuje sličan rast. Pozitivan trend vidljiv je i u Hrvatskoj, a doda li se k tome i Mastercardova kampanja s pravom se može očekivati najbolju turističku sezonu dosad – s povećanim brojem gostiju i prihoda, istaknula je sugovornica.
Možete li ukratko komentirati globalni značaj uključivanja Hrvatske u Priceless Cities platformu? O kolikom dosegu zapravo govorimo?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu