Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lidl krenuo u osvajanje Srbije, kupio lokacije u sedam gradova

Autor: Božica Babić
19. kolovoz 2013. u 21:59
Podijeli članak —
PIXSELL

Lidl je u Srbiji kupio terene za gradnju u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Subotici, Valjevu i Zrenjaninu.

Njemački diskonter Lidl konačno se usmjerio i na tržište Srbije. Tvrtku za to područje osnovao je još 2010. godine, no tek je ovih dana lokalnim medijima potvrdio podatak da su u međuvremenu kupljene lokacije u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Subotici, Valjevu i Zrenjaninu, dok mogući datum otvaranja prvih trgovina i dalje ostaje nepoznat.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Poslovna politika ovog diskontera je da istodobno gradi više objekata i sve ih otvori u istom danu. Po tom receptu Lidl je najprije došao u Hrvatsku, otvorivši 13 supermarketa u studenom 2006., dok je u Sloveniji u ožujku 2007. u rad pustio 15 objekata. U Hrvatskoj posluje na 88 lokacija što je znatno manje od najavljivanih 250 čemu je zaslužna duga recesija koja je srezala i planove Lidla. Međutim, i dalje zadržava titulu trgovca kojemu prihodi najviše rastu.

Njemački diskonter Lidl konačno se usmjerio i na tržište Srbije. Tvrtku za to područje osnovao je još 2010. godine, no tek je ovih dana lokalnim medijima potvrdio podatak da su u međuvremenu kupljene lokacije u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Subotici, Valjevu i Zrenjaninu, dok mogući datum otvaranja prvih trgovina i dalje ostaje nepoznat.

Poslovna politika ovog diskontera je da istodobno gradi više objekata i sve ih otvori u istom danu. Po tom receptu Lidl je najprije došao u Hrvatsku, otvorivši 13 supermarketa u studenom 2006., dok je u Sloveniji u ožujku 2007. u rad pustio 15 objekata. U Hrvatskoj posluje na 88 lokacija što je znatno manje od najavljivanih 250 čemu je zaslužna duga recesija koja je srezala i planove Lidla. Međutim, i dalje zadržava titulu trgovca kojemu prihodi najviše rastu.

Dok je najveći hrvatski trgovački lanac Konzum lani, nasuprot 2011., prihod uvećao za 142 milijuna Lidlu je prihod rastao 212 milijuna kuna. U Srbiji je prisutan znatno manji broj inozemnih trgovaca nego u Hrvatskoj, tržištem dominiraju Delhaize, Mercator i Idea. Kako pokazuju podaci iz nedavno provedena istraživanja tržišta maloprodaje, košarice potrošača u Srbiji sve su punije robnih marki lokalnih trgovaca budući da su jeftinije i do 30 posto u odnosu na cijene brendiranih artikala. Unutar asortimana robnih marki visoko kotira hrana.

Posebno dobru prodaju imaju mliječni program, smrznuti proizvodi, riblje i mesne konzerve, ali i ostali mesni asortiman te prerađevine od voća i povrća. Taj trend Lidlu otvara široki prostor za bitku s konkurencijom u osvajanju i potrošača u Srbiji. Činjenica je da se radi o tržištu s više od sedam milijuna potrošača također mu pogoduje.   

Autor: Božica Babić
19. kolovoz 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close