Njemački diskonter Lidl konačno se usmjerio i na tržište Srbije. Tvrtku za to područje osnovao je još 2010. godine, no tek je ovih dana lokalnim medijima potvrdio podatak da su u međuvremenu kupljene lokacije u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Subotici, Valjevu i Zrenjaninu, dok mogući datum otvaranja prvih trgovina i dalje ostaje nepoznat.
Poslovna politika ovog diskontera je da istodobno gradi više objekata i sve ih otvori u istom danu. Po tom receptu Lidl je najprije došao u Hrvatsku, otvorivši 13 supermarketa u studenom 2006., dok je u Sloveniji u ožujku 2007. u rad pustio 15 objekata. U Hrvatskoj posluje na 88 lokacija što je znatno manje od najavljivanih 250 čemu je zaslužna duga recesija koja je srezala i planove Lidla. Međutim, i dalje zadržava titulu trgovca kojemu prihodi najviše rastu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu