No zdravstvenim stručnjacima često je trn u oku sastav proizvoda. Oni se žale na previše šećera, previše masti i previše soli u mnogim često detaljno reklamiranim proizvodima i već godinama pozivaju na preispitivanje maloprodaje i industrije.
Diskonti lanac Lidl sada je preuzeo pionirsku ulogu. Lanac je objavio da od iduće poslovne godine, koja u Lidlu počinje 1. ožujka, više neće reklamirati nezdravu hranu namijenjenu djeci – poput zašećerenih jogurta ili pića, ali ni čokolade, piše Fenix magazin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu