Kompare.hr postao najveći zastupnik osiguranja u Hrvatskoj

Autor: Promo , 27. rujan 2023. u 09:12
FOTO: Promo

Ako korisnik kupi osiguranje preko kompare.hr (bilo kod svog osiguravatelja, bilo kod novog) komparator se naplaćuje provizijom od osiguravatelja, ne od korisnika.

Prvi put od kada postoje zastupnici za osiguranja na našem tržištu, pogotovo obveznog auto osiguranja, nezavisni online komparator kompare.hr zauzeo je poziciju vodećeg.

U izvješću platforme za analizu tržišta osiguranja Insure.hr iz kolovoza 2023., objavljeno je da tvrtka Custodia d.o.o. preko koje posluje najveći hrvatski komparator osiguranja i telekomunikacija kompare.hr među 352 zastupnika i posrednika osiguranja, prema ukupnom prihodu ostvarenom od posredovanja, s trećeg  došla na prvo mjesto u prošloj godini i da nastavlja rasti.

Građani su, kad su osiguranja u pitanju, svoje povjerenje u protekloj godini dali upravo komparatoru zbog usluga savjetovanja, usporedbe i odabira koje je za njih potpuno besplatno. Ako korisnik kupi osiguranje preko kompare.hr (bilo kod svog osiguravatelja, bilo kod novog) komparator se naplaćuje provizijom od osiguravatelja, ne od korisnika.

Građani prepoznali bolji način ugovaranja osiguranja

Više od 20 milijuna kuna prihoda od zastupanja u osiguranju ostvario je kompare.hr (Custodia d.o.o) na prvom mjestu, na drugom je mjestu OVB (OVB Allfinanz Croatia d.o.o.) s 4 milijuna kuna prihoda manje. Sljedeća tri zastupnika; Porsche zastupanje u osiguranju d.o.o., Aufpasser d.o.o. i Žižak zastupanje zajedno su ostvarili ukupno 22 milijuna kuna prihoda u prošloj godini. Time je kompare.hr narastao prihod od zastupanja za 4 milijuna kuna, odnosno za 37% u odnosu na 2021.

“Teško je biti prvi i otvarati potpuno novu kategoriju usluga u Hrvatskoj, ali ovo je još jedna potvrda da se naš trud i fokus na vrhunsko korisničko iskustvo isplati. Ljudi su prepoznali komparatore kao iznimno korisnu kategoriju i time na nacionalnoj razini ostvarili bolji način ugovaranja osiguranja. Sada svi mogu na jednom mjestu usporediti i ugovoriti police osiguranja u više od 10 osiguravajućih kuća. To je velik uspjeh, ali mi ne planiramo stati na tome. U sljedećih godinu dana planiramo dodatno unaprijediti uslugu te približiti mogućnost usporedbe i online ugovaranja svima u Hrvatskoj” – dodao je Nikša Tomulić, suosnivač i CEO servisa kompare.hr

Rastao je i prihod na tržištu osiguranja u Hrvatskoj za 3% u odnosu na prethodnu godinu, dok je generirana dobit na tom istom tržištu pala za 17% u odnosu na prethodnu godinu. Profitabilnost industrije osiguranja u Hrvatskoj iznosila je 22%.

Zašto su komparatori uspješniji?

Kad je riječ o obveznom auto osiguranju jamče i najnižu cijenu na tržištu, nižu od one kod osiguravatelja. Prednost koju korisnik također dobiva je činjenica da ga savjetnik telefonski ili online vodi kroz cijeli proces od usporedbe do odabira najbolje (ili najpovoljnije) usluge, što čini znatnu uštedu vremena i novca i ta usluga savjetovanja za sve korisnike je potpuno besplatna. Ako se kupnja osiguranja zaključi preko zastupnika, provizija se naplaćuje od osiguravatelja, a korisnikovi interesi ostaju temelj poslovanja. Korisnik samostalno odabire osiguravatelja na temelju informacija koje je prema njegovim potrebama selektirao „njegov“ zastupnik. Uštede i pojašnjenje ugovora kod obveznih osiguranja, jasne usporedbe prednosti i nedostataka te pomoć u procesu prijave štete najčešće su ono što zanima više od 100.000 njihovih korisnika. Zadovoljan korisnik stvara zadovoljnog zastupnika i to je ono što je ovdje ključ uspjeha.

 53% Hrvata ne koristi usluge komparatora

U svijetu je odabir osiguranja putem on-line komparatora uobičajena praksa i prednjači u odnosu na tradicionalnu prodaju preko zastupnika, dok kod nas i dalje postoji doza nepovjerenja. Prvenstveno zbog nerazumijevanja da je usluga za korisnika besplatna, ali i zbog toga što u Hrvatskoj još uvijek postoji manji otpor prema servisima koji ne zahtijevaju fizičku poslovnicu ni osobni dolazak.

Napredak je ipak iz godine u godinu vidljiv pa se i kod nas poput ostalih razvijenih zemalja u Europi sve više osvještava pozitivan utjecaj komparatora u javnosti, a korisnici prepoznaju vrijednost koju dobivaju u procesu donošenja odluka o osiguranju.

Komentirajte prvi

New Report

Close