Kad bi se gledao samo posljednji kvartal, prodaja je 9% veća, sasvim sigurno i zahvaljujući uvođenju 20-ak novih sastojaka u ponudu, čime je jelovnik znatno promijenjen. Ovo su rezultati poslovanja restorana brze hrane Subway u Hrvatskoj u 2019. godini, o kojima su nas u priopćenju informirali iz ovoga brenda prisutnog u 100 zemalja, poznatog po sendvičima "uradi sam", salatama, wrapovima…
Subway je u 2019. ušao s jednim restoranom u Zagrebu (u Arena centru), nakon vraćanja na hrvatsko tržište 2017., a krajem godine otvorio je još jedan, u centru grada kod Trga bana Jelačića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu