King Majestic proglašen najboljim sladoledom na svijetu

Autor: Objava za medije , 21. studeni 2022. u 12:46
FOTO: Press

King Majestic, omiljeni desert okusa cheesecakea, borovnice i bijele čokolade, opravdao je epitet vladara okusa osvojivši prestižnu svjetsku nagradu.

King Majestic osvojio je potrošače ovog ljeta, a sada se okrunio i titulom najboljeg sladoleda na svijetu. Prestižnu nagradu dodijelilo mu je Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC – International Ice Cream Consortium) na svojoj redovnoj godišnjoj konferenciji, nakon prezentacije i kušanja sladoleda proizvedenih diljem svijeta.

Izuzetno smo ponosni na ovu nagradu, koja dokazuje da naš King Majestic nije samo omiljen potrošačima koji ga prepoznaju kao novi okus brenda vrhunske kvalitete i inovativnih okusa, već je osvojio i strogi žiri – stručnjake specijaliste u industriji sladoleda. Naravno, ovo je posebno veliko priznanje za razvojni tim koji je uspio omiljeni svjetski desert, cheesecake, pretvoriti u fenomenalan sladoled“, poručili su iz Leda plus.

Najbolji na svijetu

King Majestic satkan je od vrhunske sladoledne mase okusa cheesecakea s tekućim punjenjem od borovnice, dvostrukim preljevom od borovnice i bijele čokolade te hrskavim posipom žitarica.

Ljubitelji vrhunskih užitaka i hedonisti u vječnoj potrazi za novim, posebnim i neodoljivim okusima već dugi niz godina biraju Ledo King sladolede, i neće ih začuditi da je upravo King  Majestic dobio krunu najboljeg sladoleda na svijetu.

King sladoledi – stvoreni za uživanje

Svi King sladoledi iznimno su popularni, a priča o neutaživoj želji za slatkim strastima počela je s King Classic sladoledom koji je na velika vrata na hrvatsko tržište ušao još 1995. Tijekom više od dva desetljeća, lansirano je preko 30 jedinstvenih i do tada nespojivih kombinacija okusa koji bi odmah pronašli put do srca potrošača. Uvijek sa sastojcima premium kvalitete i inovativnih okusa, ne čudi da su upravo King sladoledi postali simbol vječne vrijednosti koja ne podliježe prolaznim trendovima.

King stalno podsjeća potrošače da je sasvim u redu biti odvažan i nije uvijek potrebno slijediti pravila, pa je tako poznata njegova komunikacijska platforma #breakingrules. Ovaj put još je jednom dokazao da je moguće stvarati vlastita pravila, pa tako sladoled svjetske kvalitete može doći i iz jedne male zemlje. Jer, tko kaže da ne možeš biti najbolji na svijetu?

New Report

Close