Kako se kriza može pretvoriti u priliku za rast i razvoj?

Autor: PD VL native tim , 27. travanj 2020. u 09:00

Možda na prvu zvuči nevjerojatno, ali iako teška, ova kriza istodobno je i prilika i izazov. Ovo je vrijeme za dodatne napore i promišljanja koja u uobičajenim okolnostima možda ne bismo imali.

Kriza – teškoća ili izazov?
Kineski simbol za riječ “kriza” sastoji se od dva ideograma – prvi znači opasnost, ali drugi znači šansu.
Tek četvrtina svjetskih tvrtki spremna je na krizu kao što je pandemija koronavirusa, pokazalo je jedno američko istraživanje.
Možda na prvu zvuči nevjerojatno, ali iako teška, ova kriza istodobno je i prilika i izazov. Ovo je vrijeme za dodatne napore i promišljanja koja u uobičajenim okolnostima možda ne bismo imali. Uspješni ljudi ne fokusiraju se na poraz, jer znaju da se upornošću i novim pristupom idejama, svaki problem može riješiti. Najveća greška u svakoj kriznoj situaciji je odustajanje. Umjesto toga, bolje je udvostručiti napore i donijeti odluku o strategiji pronalaženja rješenja izlaska iz krize.

Uspješan primjer ovakvog razmišljanja i prilagođavanja krizi uzrokovanoj panedemijom koronavirusa je tvrtka SoftNET, regionalni telekomunikacijski provider, koja godinama na međunarodnom tržištu pruža kvalitetne usluge Internet pristupa i telefonije, koje korisnicima pomažu da upravljaju troškovima, pojednostave IT poslovanje i postignu bolju povezanost.

SoftNET i u krizi unaprijeđuje svoje poslovanje i poslovanja drugih tvrtki
– Za moguće širenje pandemije počeli smo se pripremati već u veljači. S obzirom na našu globalnu prisutnost u Kini, znali smo, da se pandemija može brzo pojaviti i kod nas. Pozorno smo pratili događanja i u drugim azijskim državama gdje smo prisutni, u Vijetnamu, na Filipinima i Singapuru, gdje su naši zaposlenici vrlo brzo počeli s radom od kuće. Pravovremena priprema u azijskim državama, omogućila nam je brzu prilagodbu i u Hrvatskoj. Bez obzira na krizu, radni se procesi u našoj tvrtki neometano obavljaju. Za nas je iznimno važno da naša telekomunikacijska mreža djeluje punim kapacitetom, pouzdano i stabilno, ističe direktor SoftNET-a Andrej Boštjančič.

Foto: PR

Ova je tvrtka izgradila najsuvremeniju IP mrežu diljem jugoistočne Europe, a svoja predstavništva ima u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Rumunjskoj, Bugarskoj, Kini i Vijetnamu. Danas je glavni zadatak SoftNET-ovih vrhunskih timova certificiranih stručnjaka pomoći sve većem broju korisnika u procesu migracije s tradicionalne na IP telefoniju, a samim time im i znatno smanjiti troškove i povećati produktivnost.

– Naša mreža je prilagođena zahtjevima tvrtki koje imaju potrebu za kvalitetnim tuzemnim i inozemnim povezivanjem. Posvećeni smo pružanju kvalitetnih usluga našim korisnicima, posebno tvrtkama u jugoistočnoj Europi, odnosno multinacionlanim tvrtkama koja imaju predstavništva u Europi i Kini. Dovoljno smo veliki da možemo osigurati visokokvalitetnu razinu usluga, ali i dovoljno mali da nam je stalo do kvalitete naših odnosa s korisnicima, i to nas čini drukčijima u odnosu na ostale providere u jugoistočnoj Europi. S nama je lako poslovati, a iza svojih obveza i obećanja stojimo mi i naš SLA ugovor, pojašnjava direktor Boštjančič.

Zbog nužnosti socijalne distance koja je za posljedicu imala i rad od kuće, u aktualnoj krizi, mnoge su tvrtke postale još svjesnije potrebe digitalizacije poslovnih procesa, pa ih većina i ubrzano uvodi. Tako su u SoftNETU-u počeli bilježiti povećanu potražnju za komunikacijskim uslugama. Iako od sredine ožujka i njihova većina zaposlenika radi od kuće, dobrom organizacijom i zaštitom zdravlja u skladu s preporukama, ova tvrtka i dalje klijentima pruža kompletna komunikacijska rješenja, od savjetovanja do implementacije i održavanja rješenja prilagođenih individualnim potrebama.

– Naši klijenti mogu birati što žele iz širokog spektra naprednih komunikacijskih tehnologija i usluga kojima raspolažemo. Naravno, sve usluge su podržane na našoj IP mreži visokih performansi. Ovo vrijeme smo iskoristili i za širenje i unapređenje optičke infrastrukture, jer naši tehničari i dalje rade na terenu, s obzirom na to da su zaštićeni kompletnom opremom koja je potpuno u skladu s preporukama, ističe Boštjančič i dodaje kako im je glavni cilj i dalje pružati najbolje usluge korisnicima, u skladu s novim pravilima poslovanja i ponašanja. Jedino proaktivno i odlučno, a istodobno realno i prilagođeno novim okolnostima, poručuju iz tvrtke, možemo zajedno s našim poslovnim partnerima nastaviti sa stabilnim poslovanjem.

Sadržaj je omogućio SoftNET

New Report

Close