U svijetu marketinga rijetko što može nadmašiti osjećaj kada se kreativnost, strateški pristup i suradnja spoje u jednu uspješnu priču. To je upravo ono što se dogodilo kada je brand agencija Kofein udružila snage s Podravkom kako bi oživjeli imidž Podravka ketchupa i osvojili srca potrošača.
Kampanja ‘Spasi nepce od dosade!’ nije samo bila oglasna poruka, već je postala priča o tome kako jedan proizvod može promijeniti doživljaj i iskustvo. Sve je počelo s jednostavnom idejom – kako probuditi osjetila i inspirirati potrošače da otkriju zabavni svijet ketchup okusa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu