Integracija ekološke održivosti u sva relevantna područja poslovanja jedan je od glavnih ciljeva danskog maloprodajnog lanca JYSK, prisutnog i diljem Hrvatske, koji se ovih dana pridružio inicijativi „Plastic free Croatia“. Primarni cilj inicijative je smanjenje zagađenja Jadranskog mora te odvikavanje od kulture korištenja jednokratnih plastičnih proizvoda. Istraživanja pokazuju da čak osam od deset riba u Jadranskom moru sadrži mikroplastične čestice, a procjenjuje se da se svake godine, putem riječnih tokova, u mora i oceane ispušta 1,25 do 2,41 milijuna tona plastike.
JYSK se na globalnoj razini obvezao preuzeti više od ravnopravnog udjela odgovornosti u borbi protiv klimatskih promjena, recikliranju otpada, smanjenju ambalaže i prodaji ekološki prihvatljivijih proizvoda. U Hrvatskoj, tvrka provodi niz održivih inicijativa s ciljem ozelenjavanja gradova u kojima posluje i poticanja zaposlenika da pozitivno utječu na lokalnu zajednicu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu