Jeste li odabrali pravog menadžera i postavili ga na dobro mjesto? Oni su tu da vam daju odgovor

Autor: Poslovni.hr , 27. kolovoz 2020. u 11:00
FOTO: PD

Upravo u stresnim i neredovnim situacijama dobiva se potpun uvid u kompetencije profesionalaca, slika njihovih “soft” kompetencija koje postaju sve važnije za uspješno vođenje timova i postizanje očekivanja vlastitih nadređenih u stalno promjenljivim radnim situacijama.  

Projekt “Boardrooms” kako ga je nazvala osnivačica Renata Preglej Garić, daje odgovor kompanijama na uvjek aktualno pitanje – imaju li njihovi menadžeri odgovarajuće kompetencije i vještine potrebne za odgovorne pozicije u kompaniji. 

Za razliku od uobičajenih pristupa koje kompanije u tom slučaju primjene, od procedura unutar vlastitog HR odjela ili angažiranje vanjskih konzultanata za procjenu kandidata, Boardrooms ruši barijeru između testiranja kandidata i stvarnih poslovnih situacija.  

Naime, kaže Renata Preglej Garić, dosadašnji oblici pripreme menadžera za preuzimanje nove pozicije uglavnom se bave jednosmjernim prenošenjem znanja, u obliku radionica, treninga ili sveprisutnog savjetovanja kojeg nazivaju coachingom.  

Dakako postoji i interakcija gdje se o mogućim poslovnim situacijama diskutira i rade studije slučaja, ali sve to ne može pripremiti menadžera na stvarnu situaciju u kojoj vam netom prije prezentacije važnog projekta stiže informacija da imate 5 minuta vremena prezentirati svoj projekt, umjesto dogovorenih 30 minuta. Ili u zadnje vrijeme učestala situacija u kojoj trebate motivirati tim koji radi od kuće da postigne veću produktivnost u odnosu na prethodni mjesec. 

Upravo u takvim, stresnim i neredovnim situacijama dobiva se potpun uvid u kompetencije profesionalaca, slika njihovih “soft” kompetencija koje postaju sve važnije za uspješno vođenje timova i postizanje očekivanja vlastitih nadređenih u stalno promjenljivim radnim situacijama.  

Kompanije to u većini slučajave rade vrlo dobro, no ponekad im zbog manjka vremena i vlastitih resursa nedostaje nužan objektivni pogled na kompetencije menadžera, koje u popunosti izlaze na vidjelo tek u konkretnim poslovnim situacijama”, ističe Preglej Garić koja se u ovaj projekt upustila nakon devetnaestogodišnje menadžerske karijere u vodećim hrvatskim kompanijama. U ovom projektu udružila je snage sa Lukom Modrićem, vlasnikom tvrtke Kompozit d.o.o., specijaliziranim za procese u selekciji i odabiru profesionalaca.  

Zbog nove novo-normalne situacije očekuje se da menadžeri budu produktivni i uspješni u hibridnom okruženju koje uključuje i rad od kuće, bez dnevnog aktivnog kontakta s kolegama. Vrlo je jasno da remote obavljanje posla nakon kratktoročne euforije, dugoročno rezultira posljedicama, pogotovo u spektru produktivnosti, ali i zadovoljstva obavljanja posla”, kaže Modrić i dodaje kako kroz Boardrooms program kompanije mogu dobiti i jasnu informaciju o vještinama i sposobnostima snalaženja svojih profesionalaca u takvim novim situacijama. 

Dodaje kako se do informacija o kompetencijama menadžera u novom okruženju može najkvalitetnije doći kombinacijom procjene profila kroz razgovor, testove i praćenjem ponašanja tijekom simulacija stvarnih poslovnih situacija, što Boardrooms program upravo i nudi. Do sada su takve sveobuhvatne procjene bile rezervirane za procjenu profesionalaca na top pozicijama, u čijem odabiru nije smjelo biti greške, a sada su kroz Boardrooms program dostupne profesionalcima na svim razinama upravljanja. 

Boardrooms je u cijelosti otvoren i za privatne polaznike koji preuzimaju nove pozicije i žele se što kvalitetnije pripremiti na novo okruženje, ili one koji žele napraviti korak više u svojoj karijeri. 

 A evo i koje su glavne komponente Boardrooms-a: 

  • Intervju – ocjena profesionalnog motivacijskog ponašanja uživo 
  • Bordanje – 4 intenzivna radna dana na kojima simuliramo svakodnevne poslovne situacije menadžera, čime ih uhodavamo u njihov posao i na stvarnim vježbama pokazujemo očekivanja poslodavca. Tijekom Bordanja prati se izvedba i ponašanje kandidata u stvarnim poslovnim situacijama te daje povratna informacija i pregršt konkretnih rješenja za svaku poslovnu situaciju iz realnog korporativnog svijeta i stvarnog života u srednjim i velikim tvrtkama. 
  • Završna dubinska procjena profila 5 ili više ključnih vještina svakog polaznika  
  • Individualno završno tumačenje procjene te razvojno savjetovane polaznika 
  • Daljnji rad na razvoju pojedinih vještina polaznika 

Komentirajte prvi

New Report

Close