Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Jana je najjači hrvatski brend

Autor: Valentina Wiesner Mijić/VL
27. svibanj 2016. u 09:44
Podijeli članak —
Foto: Marko Lukunić / Pixsell

Presudnim za plasman Jane u Valiconu smatraju kampanju “Voda s porukom”.

Najsnažniji brend u Hrvatskoj u 2015. je voda Jana s porukom, i to drugu godinu zaredom, pokazalo je to istraživanje snage brendova među potrošačima koje provodi tvrtka Valicon. To je istodobno i najmlađi brend među prvoplasiranih deset.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ostalih devet najjačih brendova redom su: Cedevita, Vegeta, Jamnica, Coca-Cola, Milka, Gavrilović, Franck, Dukat i Nivea.

Najsnažniji brend u Hrvatskoj u 2015. je voda Jana s porukom, i to drugu godinu zaredom, pokazalo je to istraživanje snage brendova među potrošačima koje provodi tvrtka Valicon. To je istodobno i najmlađi brend među prvoplasiranih deset.

Ostalih devet najjačih brendova redom su: Cedevita, Vegeta, Jamnica, Coca-Cola, Milka, Gavrilović, Franck, Dukat i Nivea.

Presudnim za plasman Jane u Valiconu smatraju kampanju “Voda s porukom”.

Autor: Valentina Wiesner Mijić/VL
27. svibanj 2016. u 09:44
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close