Najveći hrvatski izvoznik turističkog know-howa, tvrtka Lemax, objavila je da joj je posao digitalne transformacije vodeće destination management kompanije u jugoistočnoj Aziji, Asian Trailsa, koji je tvrtki ujedno i dosad najveća referenca na globalnom nivou, kao i još desetak drugih većih ugovora, lani su podigli prihod tvrtke za 85 posto na 13,71 milijun kuna. Paralelno, prema podacima Poslovne Hrvatske, profitabilnost Lemaxa narasla je preko deset puta na 1,48 milijuna kuna, a broj zaposlenih skočio s 33 na 67.
Mate Kostovski, suvlasnik i direktor Lemaxa kaže da im je to omogućio iTravel, cloud softveru vlastite proizvodnje koji klasičnim turističkim agencijama daje tehnološku infrastrukturu kakva je donedavno bila dostupna samo najvećim turističkim igračima poput Booking.coma i Expedije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu