Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Iznenađujuća poruka kupcima: ‘Više nećemo prodavati ovu marku zbog neprihvatljivog povećanja cijena’

Autor: Poslovni.hr/Hina
04. siječanj 2024. u 13:28
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Francuski lanac trgovina Carrefour poručio je kupcima da više neće prodavati proizvode američkog prehrambenog diva PepsiCoa, poput bezalkoholnih pića Pepsi i 7up i čipsa Lay’s jer su postali preskupi, zaoštrivši poziciju u sukobu oko cijena.

Od četvrtka Carrefour će na police s PepsiCovim proizvodima u trgovinama u Francuskoj postaviti natpis “Više nećemo prodavati ovu marku zbog neprihvatljivog povećanja cijena”, rekao je glasnogovornik francuske tvrtke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nije jasno hoće li kompanija povući proizvode PepsiCo-a koji su već na policama, rekao je glasnogovornik, dodavši da ne mogu spriječiti kupnju izloženih proizvoda.

Od četvrtka Carrefour će na police s PepsiCovim proizvodima u trgovinama u Francuskoj postaviti natpis “Više nećemo prodavati ovu marku zbog neprihvatljivog povećanja cijena”, rekao je glasnogovornik francuske tvrtke.

Nije jasno hoće li kompanija povući proizvode PepsiCo-a koji su već na policama, rekao je glasnogovornik, dodavši da ne mogu spriječiti kupnju izloženih proizvoda.

Natpisi će biti postavljeni samo u Carrefourovim trgovinama u Francuskoj, potvrdio je medijska izvješća.

PepsiCo nije odgovorio na upit Reutersa da komentira tu najavu.

U listopadu američka kompanija objavila je da planira “blago” podići cijene u 2024. godini budući da poskupljenja nisu naškodila potražnji, Ujedno su po treći put podigli procjenu dobiti u 2023.

Praksa obustava narudžbi od proizvođača robe za široku potrošnju raširila se lani u Europi, signalizirajući visoke pologe u pregovorima o cijenama u razdoblju visoke inflacije.

Carrefour se izdvajao posebno oštrim stavom prema proizvođačima robe za široku potrošnju, pokrenuvši lani kampanju postavljanja naljepnica na proizvode koji su poskupjeli, uz smanjeno pakiranje.

Kako bi ublažila inflaciju, vlada je od trgovaca i dobavljača zatražila da redovne godišnje pregovore o cijenama završe u siječnju, dva mjeseca ranije nego inače.

Statistički ured INSEE preliminarno je u četvrtak izvijestio da su potrošačke cijene u prosincu porasle za 3,7 posto, nakon 3,5-postotnog rasta u prethodnom mjesecu, odražavajući zamjetno snažniji rast cijena energije.

Autor: Poslovni.hr/Hina
04. siječanj 2024. u 13:28
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close