Ekspresna dostava paketa i dokumenata pokazala se važnijom nego ikad, evo zašto

Autor: PD VL native tim , 22. travanj 2020. u 08:00

U svjetlu globalne epidemije Covid-19 ekspresni prijevoz dokumenata i paketa “od vrata do vrata” pokazao se nikad bitnijim.

U nedavno objavljenom izvješću Svjetskog ekonomskog foruma o “Budućnosti ekosustava posljednjeg kilometra” predviđalo se da će potražnja za isporukom kada ja riječ o naručivanju s e-trgovina do 2030. godine rezultirati 36 posto više dostavnih vozila. To je bila poveznica s povećanom aktivnosti kada je riječ o kupovini na taj način. Tu ulogu igraju kurirske službe i dostavljači koji omogućavaju da isporuka bude pravovremena i poželjna za krajnjeg potrošača. Kriza COVID-19 s druge strane uzrokovala je veliki porast potražnje za aktivnosti kurirskih službi, budući da se ljudi širom svijeta duže vrijeme samoizoliraju i rade od kuće, a u ovom slučaju nije riječ samo o online kupovini te je uloga kurirskih službi dodatno nadograđena.

U svjetlu globalne epidemije Covid-19 ekspresni prijevoz dokumenata i paketa “od vrata do vrata” pokazao se nikad bitnijim. Da je tome tako znaju i iz Deutsche Post DHL Grupe. Oni se kontinuirano prilagođavaju kako bi se smanjio mogući negativan utjecaj, a za tvrtku koja djeluje globalno scenariji rizika epidemije i pandemije sastavnica su kontinuiranog planiranja rizika.

Kvalitetna usluga osovina je zadovoljstva u vremenima pandemije, a danas se nameće važnijom nego ikad prije jer isporučuju lijekove, laboratorijske nalaze, medicinsku opremu, potrepštine medicinskim radnicima i mnoge druge medicinske proizvode koji su kritični za odgovor globalne zajednice na Covid-19 kako bi privatni klijenti i tvrtke nastavili s poslovanjem.

Sigurnost mora biti na prvom mjestu, a kako objašnjavaju iz DHL-a, da bi pomno nadzirali i upravljali ovom situacijom nakon izbijanja koronavirusa, osnovali su radnu skupinu Deutsche Post DHL Grupe, koja u koordinaciji s međunarodnim organizacijama kao što su WHO, CDC, ECDC i Robert Koch Institutom pruža potrebne informacije svim zaposlenicima i relevantnim operacijama.

Za DHL Express, prioritet  je sigurnost zaposlenika i klijenata te održavanje kontinuiteta poslovanja. Globalno, nastavljaju pružati usluge klijentima, pridržavajući se svih zaštitnih mjera specifičnih za određenu državu.

Zbog epidemije koronavirusom, smanjena je ekonomska aktivnost, a najpogođenije su djelatnosti turizma i prijevoza. Radi se o okolnostima koje nije bilo moguće spriječiti, otkloniti niti izbjeći, radi se o vanjskom, nepredvidivom i izvanrednom događaju koji ipak utječe na njihovo poslovanje. Obujam posla ovisi o aktivnostima korisnika, a situaciji se svakodnevno prilagođavaju.

„Neizmjerno sam zahvalna našim zaposlenicima na trudu i podršci u ovim trenucima. Ova izvanredna situacija potvrdila je da su i  u vrijeme ovakve krize spremni, sposobni i voljni pružiti najkvalitetniju uslugu našim klijentima i na tome im hvala. Posebno moram istaknuti naše kolege „u prvim redovima“, kuriri na rutama, kolege koji su svakodnevno na aerodromu, prazne i pune kontejnere, kolegice i kolege u skladištu. U zahvalama nisam sama, to potvrđuju i naši korisnici. Primam poruke od kupaca i postove na društvenim mrežama vezano uz trud i predanost koja se prepoznaje i osigurava naše poslovanje“, rekla je Srebrenka Saks, Country Manager DHL Express Hrvatska.

Sustav kurirskih službi puno je kompleksniji nego što se nama to čini, a za uspješno poslovanje potreban je integralan interni pristup. Da bi stvari na terenu funkcionirale, moraju se brinuti ljudi iznutra, a ključ uspjeha u vrijeme pandemije je neometana i pravodobna komunikacija.

U zamahu pandemije koronavirusa, morali su brzo reagirati kako bi njihovi zaposlenici imali mogućnost kvalitetnog i nesmetanog rada od kuće. Svjesni da pojedina radna mjesta, s aplikacijama koje neće moći raditi u DHL korporativnom VPN okruženju obratili su se tvrtki A1 Hrvatska koja je pronašla rješenje spajanja u njihovu mrežu putem A1 VPN-a. Bio im je potreban tek A1 Officebox uređaj i prilagođena verzija Cisco VPN aplikacije u koju su ručno dodane njihove specifične rute prema aplikacijama koje su im bile potrebne.

Onog trenutka kad je DHL zbog sigurnosti zaposlenika omogućio rad od kuće, shvatili su da dio njih koji obavljaju dnevne operativne zadatke koristi isključivo rješenje fiksne telefonije. U tom trenutku nisu bili sigurni kako ista funkcionira u VPN okruženju te su odmah naručili  veću količinu novih mobilnih linija s pripadajućim uređajima.

Poslovanje u ovim trenutcima donosi brojne izazove, a u završnoj fazi pojavio se novi izazov, neki zaposlenici nisu imali kućni internet ili s njihovih kućnih instalacija nije radio DHL korporativni VPN. Rješenje su pronašli u A1 Officebox uređaju i tarifi „Biz Mobilni Net L“.

„Nesmetan nastavak poslovanja DHL Express-a u ovim izazovnim vremenima, između ostalog, omogućila nam je suradnja s našim dugogodišnjim poslovnim partnerom  A1 Hrvatska. Razlog odabira tvrtke kao što je A1 bili su široka lepeza usluga, prilagođena rješenja, orijentiranost klijentu, inovacije, prilagodba novonastalim situacijama, timski rad, vrhunske performance i brzina, što su i karakteristike DHL Express-a“, istaknuo je Zvonko Kostelić, IT Manager DHL Express Hrvatska

U ovoj izazovnoj situaciji, A1 Hrvatska je svojim pouzdanim i brzim rješenjima omogućila DHL Expressu nastavak nesmetanog poslovanja i time još jednom potvrdila da dijele zajedničke vrijednosti kroz dugogodišnje partnerstvo.

 

Sadržaj omogućio A1 Hrvatska

New Report

Close