Lošija turistička sezona sigurno će se odraziti i na pivarsku industriju koju je jako pogodilo potpuno zatvaranje ugostiteljskih objekata, restorana, kafića, hotela… Mjere su popustile, otvorile su se prve terase, ali ne otvaraju svi jednakom brzinom niti rade punim kapacitetom. Pivarsku industriju očekuje izazovno razdoblje o čemu govori direktor marketinga Heinekena Hrvatska Filip Rabuzin uključujući se u kampanju “Budite heroji koje Hrvatska treba” Styria Media Groupe.
– Prvi problem s kojim se susrećemo je velika nesigurnost oko toga što nam donosi sutrašnjica. Naime, izgleda da Hrvatska ovih dana izlazi iz najgoreg epidemiološkog razdoblja i ne zna se kakva će situacija biti sutra. No, ako stvari i ostanu kakve jesu, navike ljudi će se sigurno promijeniti, zbog veće osviještenosti. U pivarstvu je najveći izazov zatvaranje ugostiteljstva i ponovo postepeno otvaranje. Nismo sigurni koji će se broj objekata u konačnici otvoriti, a koji ne, te kakve će biti nove navike ugostitelja i gostiju. To povlači i poslovanje cjelokupnog ekosustava – od ugostitelja do distributera u veleprodaji. Velika nepoznanica koja će imati snažan utjecaj naš sektor, a i na hrvatsko gospodarstvo, jest kako će izgledati turistička sezona. Turizam direktno i indirektno čini oko 20 posto hrvatskog BDP-a – govori Rabuzin.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu