Kompanije koje su dio naftne industrije posebno su izložene dinamičnim promjenama. Pojava sve većeg broja igrača na naftnom tržištu dodatno je zaoštrila tržišnu utakmicu, pa svjedočimo i velikom pomaku u kvaliteti i opsegu usluga koje maloprodajna mjesta pružaju potrošačima. Ina, koja je 2000. bila jedina na maloprodajnom i veleprodajnom tržištu Hrvatske, danas se suočava s porastom konkurencije u maloprodajnom segmentu. Iako je dolazak novih igrača smanjio njezin dio kolača, Ina je uspjela ne samo zadržati stabilan tržišni udio već i poziciju lidera.
“Pojava konkurencije prirodan je razvoj situacije i uobičajen razvoj tržišta u svakom modernom gospodarstvu. To nas je natjeralo da budemo još bolji, da pružimo više i kvalitetnije. Dok se investicije u krizi obično smanjuju, mi smo odlučili iskoristiti tržišnu situaciju i sredinom 2010., na vrhuncu recesije, intenzivno smo počeli s ulaganjima. Odlučili smo kupcima, uz vrhunsko gorivo, ponuditi dodatni asortiman – prilagođen sredinama u kojima poslujemo, a dio smo sredstava uložili i edukaciju svojih zaposlenika. Tako je Ina pokrenula Maloprodajnu akademiju, čiji je glavni cilj promjena odnosa prema kupcima“, kaže Darko Markotić, izvršni direktor maloprodaje Ine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu