Obavijest kupcima: Popularan trgovački lanac rasprodaje 300 proizvoda koje trajno uklanja iz ponude

Autor: Poslovni.hr
19. svibanj 2025. u 11:14
Podijeli članak —
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Mnogi artikli dostupni su uz dodatni popust od 15 posto, ali samo uz promo kod, a pojedini najtraženiji proizvodi mogli bi nestati i prije očekivanog roka.

Švedski maloprodajni div IKEA najavio je veliku promjenu u svom asortimanu. Čak 300 proizvoda uskoro će biti trajno uklonjeno iz ponude, a kupci ih više neće moći pronaći na policama poznatih plavih hala. Riječ je o dugogodišnjim bestselerima i popularnim komadima namještaja, koji su bili popularni i među brojnim Hrvatima i koji su samo zbog njih godinama putovali u Austriju i Ikeu u šoping.

Kako navode iz Ikee u Njemačkoj, u tijeku je velika reorganizacija prodajnih prostora. Zahvaćeni artikli označeni su etiketom “Posljednja prilika”, što znači da će ostati dostupni samo dok traju zalihe. Nakon toga, zauvijek izlaze iz ponude, piše Fenix magazin.

“Naći ćeš velik izbor namještaja i dodataka za dom koji su dostupni još samo kratko vrijeme: od elegantnih lampi do udobnih sofa”,  poručuju iz Ikee te pozivaju kupce da požure iskoristiti ovu priliku.

Mnogi artikli dostupni su uz dodatni popust od 15 posto, ali samo uz promo kod, a pojedini najtraženiji proizvodi mogli bi nestati i prije očekivanog roka. Posebnu pažnju izazvala je vijest da će iz ponude biti povučeni i zvučnici američkog proizvođača Sonos, čime završava osam godina suradnje između dvaju brendova. Time IKEA formalno zatvara jedno tehnološko poglavlje u svojoj ponudi pametnih rješenja za dom.

Osim toga, iz asortimana izlazi niz dodataka za dom, kuhinjskog pribora te manjih artikala koji su često bili izbor kupaca pri uređenju interijera. Među proizvodima koji se opraštaju su sofa FAMMARP, blagovaonski stol od oraha, ormar REGISSÖR, vanjski namještaj i plišana igračka GULLIGAST, koja se više neće vraćati u prodaju. Riječ je dječjem vrtiću koji je popularan i među roditeljima u Hrvatskoj, a sada se prodaje za 44,99 eura. Riječ je o proizvodu kojima ima odlične ocjene, a većina hrvatskih roditelja u recenzijama piše da je riječ o odličnom proizvodu.

Ova odluka dio je dugoročne strategije kompanije, koja se temelji na stalnom osvježavanju ponude i optimizaciji prostora u skladištima i prodajnim salonima. IKEA redovito provodi “čišćenje” asortimana kako bi napravila mjesta za nove proizvode i kolekcije koje prate suvremene trendove u dizajnu i funkcionalnosti.

Autor: Poslovni.hr
19. svibanj 2025. u 11:14
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close