Hrvatski Infobip pomaže Allied Banku i WhatsAppu u međusobnoj suradnji

Autor: Poslovni.hr , 26. siječanj 2021. u 09:44
Foto: Duško Marušić /PIXSELL

Kroz suradnju će se Infobip dodato pozicionirati kao jedan od globalnih lidera.

Ponajveća pakistanska banka Allied Bank u svoje je poslovanje uvrstila WhatsApp komunikaciju s korisnicima, a u implementaciji i njenom što kvalitetnijem radu pomoći će hrvatski Infobip.

Kroz suradnju će se Infobip dodatno pozicionirati kao jedan od globalnih lidera, a Allied Bank će dobiti odlično rješenje po pitanju cloud komunikacije, dostupnosti i zadovoljstva brojnih korisnika, tvrde u kompanijama, piše ICT Business.

Konkretnije, pakistanska banka želi ojačati digitalnu prisutnost i ponudu za korisnike univerzalnih bankovnih usluga na način koji bi dosegnuo njihova očekivanja. Naravno, da bi se tako nešto postiglo, potrebno je da te usluge i digitalna prisutnost budu u skladu s onime što se danas traži i očekuje u smislu povezanosti organizacije i njenih korisnika.

U ovom slučaju, tako nešto želi se postići kroz WhatsApp kanal, što znači da je potrebno omogućiti chatbota koji će biti na usluzi korisnicima u svakom smislu. Dakle, ako ih zanima stanje na računu, detalji određene transakcije, pogodnosti koje banka nudi i informacije o poslovnici ili bankomatu u njegovoj blizini, chatbot će morati biti na razini i potpuno točan, ali i brz. Uz to, sama interakcija mora biti jednostavna, kako bi korisnici odmah shvatili sve prednosti WhatsApp komunikacije s Allied Bank.

Komentirajte prvi

New Report

Close