Nakon što je europski lanac premium kozmetičkih trgovina Douglas objavio da će s jačanjem fokusa na internetsko poslovanje zapravo zatvoriti 500 od 2400 svojih trgovina u idućih godinu i pol, otvorilo se pitanje što to znači za njihovo poslovanje u Hrvatskoj gdje imaju 28 trgovina. Iz Douglasa Hrvatska su poručili da se takav scenarij ovdje neće dogoditi; štoviše, najavili su otvaranje novih dućana. Navedeno zatvaranje fizičkih trgovina većinom se odnosi na Njemačku i zemlje Južne Europe koje je pandemija najjače pogodila. Posljedica je to i procesa digitalizacije te odgovor na promjenu navika potrošača posljednjih godina, kao i na pandemiju koja je snažno utjecala na rast internetske trgovine.
Prema izvršnoj direktorici Douglas parfumerija u Hrvatskoj Adrijani Bokan, ono što je RH izdvojilo kao zemlju kojoj takve mjere nisu potrebne su dobri ostvareni rezultati, stabilno poslovanje, potencijal tržišta te dobro poslovanje fizičkih trgovina. Turistička sezona, kaže, nije imala direktnog utjecaja na beauty industriju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu