U travnju iduće godine svoja vrata kupcima u Hrvatskoj otvorit će prva od 50 planiranih trgovina poljskog lanca Pepeco. Iako ne želi reći o kojoj je veličini investicije riječ, operativni direktor Pepco Croatia Tomislav Bekavac Poslovnom dnevniku otkriva da je ulazak na domaće tržište startna pozicija za daljnje širenje u regiji.
“Ulazak na hrvatsko tržište prirodan je korak u daljnjem razvijanju brenda s obzirom da smo prisutni u pet država središnje Europe, Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Rumunjskoj. Hrvatsko tržište otvara široku perspektivu i potencijal s obzirom na solidan ekonomski rast. Također, smatramo da je to ujedno i dobra startna pozicija za širenje na ostale države regije”, kaže Bekavac koji je ranije, među ostalim, radio u Kauflandu, Lidlu i Billi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu