Organizacija tradicionalnih kontakt centara, koji se oslanjaju na agente za obradu upita korisnika, često rezultira prekoračenjem vremena za povratni poziv, što najviše doprinosi nezadovoljstvu kupaca. U eri definiranoj digitalnom transformacijom, tvrtke neprestano traže inovativna rješenja za poboljšanje i optimizaciju korisničkog iskustva. Uz integraciju AI tehnologije može se optimizirati korisnička podrška na način da klijenti dobiju prvi odaziv u što kraćem roku, a time se povećava zadovoljstvo i vjernost kupaca.
AI asistent pomaže podići razinu brige o korisnicima na viši nivo
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu