Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Inspiraciju za nove kopačke Puma je pronašla u Rimac Automobilima

Autor: Poslovni.hr
15. listopad 2020. u 11:29
Podijeli članak —
Foto: Puma / Twitter

Riječ je, očito je, o “PR-u” Pume i o marketinškoj “simbiozi” dviju velikih tvrtki.

Francuski reprezentativac Antoine Griezmann jučer je nastupio u Maksimiru u novim Puma kopačkama, a inspiracija za sportsku opremu je bila naša tvrtka Rimac Automobili.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

– Mate Rimac i Rimac automobili nisu sudjelovali u dizajnu i kreiranju ‘Ultra SL kopačke’, koju je premijerno u srijedu na Maksimiru nosio Antoine Griezmann, kako su to prenijeli mediji. Kompletan posao Puma je napravila sama, oni su u našoj tvrtki samo pronašli ‘inspiraciju’, njihov je dizajn, njihova je cijela ‘filozofija’. Iz Pume su nas kontaktirali kako to i treba biti, nisu od nas ‘posudili’ tehnologiju ili bilo što drugo. Što se naše tvrtke tiče, mi od toga ne želimo raditi neku pompu i napuhavati veliku priču – prenijela je Marta Longin, “head of Marketing and Communications” u Rimac automobilima.

Francuski reprezentativac Antoine Griezmann jučer je nastupio u Maksimiru u novim Puma kopačkama, a inspiracija za sportsku opremu je bila naša tvrtka Rimac Automobili.

– Mate Rimac i Rimac automobili nisu sudjelovali u dizajnu i kreiranju ‘Ultra SL kopačke’, koju je premijerno u srijedu na Maksimiru nosio Antoine Griezmann, kako su to prenijeli mediji. Kompletan posao Puma je napravila sama, oni su u našoj tvrtki samo pronašli ‘inspiraciju’, njihov je dizajn, njihova je cijela ‘filozofija’. Iz Pume su nas kontaktirali kako to i treba biti, nisu od nas ‘posudili’ tehnologiju ili bilo što drugo. Što se naše tvrtke tiče, mi od toga ne želimo raditi neku pompu i napuhavati veliku priču – prenijela je Marta Longin, “head of Marketing and Communications” u Rimac automobilima.

Riječ je, očito je, o “PR-u” Pume i o marketinškoj “simbiozi” dviju velikih tvrtki.

Autor: Poslovni.hr
15. listopad 2020. u 11:29
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close