Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Doğuş Grupa u Šibeniku nakon marine ulaže i u brodogradilište

Autor: Agencija VLM
18. srpanj 2016. u 08:21
Podijeli članak —
Foto: Duško Jaramaz / Pixsell

Žele i Marinu Zadar, hotel u Splitu, a u Zagreb dovode lanac restorana Nusr-Et.

Turski ulagač Doğuş Grupa mogao bi, kako neslužbeno doznajemo, uskoro plasirati novu akviziciju u Hrvatsku, a zainteresirani su za preuzimanje NCP remontnog brodogradilišta, koje se nalazi pokraj njihova resorta i marine u Šibeniku u Mandalini. Na taj bi način, kažu nam izvori, zaokružili ponudu za gosta, ali i iskoristili know-how koji postoji u hrvatskoj brodograđevnoj industriji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nedavno su preuzeli veliko brodogradilište u Barceloni u kojoj se vrši remont megajahti i do 200 metara dužine pa slično namjeravaju razviti i u Hrvatskoj. Svoj interes za preuzimanje ACI-ja u kojem već drže 10,87 posto udjela ne skrivaju, a predali su i ponudu za Marinu Zadar, čiju prodaju osporava Tankerkomerc. Prvostupanjski sud, kažu u Doğuşu, potvrdio je legitimnost natječaja koji je svojedobno pokrenulo resorno ministarstvo za koncesiju nad tom marinom, ali je Tankerkomerc uložio žalbu na to rješenje.

Turski ulagač Doğuş Grupa mogao bi, kako neslužbeno doznajemo, uskoro plasirati novu akviziciju u Hrvatsku, a zainteresirani su za preuzimanje NCP remontnog brodogradilišta, koje se nalazi pokraj njihova resorta i marine u Šibeniku u Mandalini. Na taj bi način, kažu nam izvori, zaokružili ponudu za gosta, ali i iskoristili know-how koji postoji u hrvatskoj brodograđevnoj industriji.

Nedavno su preuzeli veliko brodogradilište u Barceloni u kojoj se vrši remont megajahti i do 200 metara dužine pa slično namjeravaju razviti i u Hrvatskoj. Svoj interes za preuzimanje ACI-ja u kojem već drže 10,87 posto udjela ne skrivaju, a predali su i ponudu za Marinu Zadar, čiju prodaju osporava Tankerkomerc. Prvostupanjski sud, kažu u Doğuşu, potvrdio je legitimnost natječaja koji je svojedobno pokrenulo resorno ministarstvo za koncesiju nad tom marinom, ali je Tankerkomerc uložio žalbu na to rješenje.

U međuvremenu Turci preuređuju zgradu Maraske u luksuzni hotel koji će vjerojatno biti pod upravljanjem brenda Hyatt. U kompaniji tek potvrđuju da je riječ o posebno luksuznom brendu, ali ne navode ime. U projekt koji uključuje hotel i dodatne maloprodajne i zabavne sadržaje ulažu oko 100 milijuna eura, pa će ukupan iznos ulaganja turske korporacije u sedam godina narasti na 350 milijuna eura, a broj zaposlenih na 500.

U Doğuş Grupi razmišljaju i o kupnji hotela u Splitu, ali ne otkrivaju karte pa je teško spekulirati o kojem je točno objektu riječ. Samo kažu da je to “područje na kojem žele biti aktivni i da stoga razmatraju alternativu”. U Zagrebu su nedavno kupili poslovnu zgradu, a otkrivaju da će u glavni grad dovesti jedan od najpoznatijih mesnih restorana u Turskoj – Nusr-Et koji je zbog originalnosti svog osnivača stekao kultni status.

Kompanija koja u sastavu ima oko 300 tvrtki i upravlja imovinom ukupne vrijednosti 109 milijardi eura nedavno je prodala 15 posto dionica u turskoj banci Garanti za 2,5 milijardi dolara i od tada snažno ulaže u turizam. Za sada ima osam hotela i 19 hotela pod upravljanjem te 11 nautičkih marina, ali u planu je znatno širenje. Kupuju hotele poput Villa Magna, slavnog hotela u Madridu, a objasnili su nam da stvaraju kolekciju prepoznatljivih svjetskih hotela koje će ujediniti pod jednim kišobranom. Pritom ne žele razviti hotelski lanac već stvoriti pool luksuznih hotela unutar jedne tvrtke. Stoga i u Hrvatskoj traže hotel koji bi mogao biti dio te “antologije”. U Hrvatskoj trenutačno ostvaruju oko 30 milijuna eura prihoda godišnje kroz dva hotela i tri marine, ali daleko su od povrata investicije.
– Daleko smo od očekivanih prihoda, ali ne žuri nam se i nismo nezadovoljni. Spremni smo čekati i investirati – rekao je vlasnik grupe Ferit Şahenk koji često naglašava da vjeruje u hrvatski potencijal te da Hrvatska mora krenuti putem razvoja turizma za goste visoke platežne moći.

Ponovio je da namjerava u Hrvatsku dovesti svjetski poznate regate i gliserske utrke, ali i da je naša obala još uvijek nepoznanica gostima koji traže luksuzne destinacije. Turistički segment Doğuş Grupe obraća se upravo tom profilu gostiju, a Sahenk tvrdi da je presudno stvoriti istu razinu usluge u svakom objektu ili destinaciji koji se nude na tržištu kako bi maksimizirali profitabilnost. Zbog toga smatra da ulagači moraju raditi sa zajednicom i razvijati destinaciju, a ne samo svoju investiciju jer bez te sinergije nema dugoročnog uspjeha.

Autor: Agencija VLM
18. srpanj 2016. u 08:21
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close